Jeg har heller ikke haft mundtlige eksamener siden gymnasiet, men indrømmer gerne at jeg helst tager dem skriftligt. Tidligere på dagen afleverede jeg en litteraturhistorieopgave om stream of consciousness, en mundtlig eksamen havde ganske enkelt været umulig - om ikke andet havde det være ret sygt at skulle kunne verdens litteraturhistorie inkl. de idéhistoriske prespektiver oven i hatten, fra antikken på fingerspidserne. :(
Dog er jeg enig med Lagoni om at man hurtigt bliver rusten...jeg gruer personligt for den dag jeg skal op i mit sidefag mundtligt eller på overbygningen.
Jeg prøver at komme mig over den noget skuffende Apple Key Note i går. Bevares iPhone er 3 år foran alt vi endnu har set, men jeg savnede generet hardware opdateringer samt lidt om Leopard.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Nu ved jeg ikke hvad folk synes om den nye iPhone, men jeg synes nu altså ikke den er noget særligt. Vil nu heller ikke have en 1 generations mobil, fra nogen der ikke har prøvet at lave sådan nogen før.. Kan ikke lige se hvordan de kan tro det bliver en succes :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Har lige været rundt og besøge projekterne i vores nye tillægskommuner. Ikke engang et rundstykke... Nå, resten af dagen står på revalideringssager.. Juhuuuu!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har fået afleveret min 48 timers opgave for ca. tre timer siden og sidder og er meget træt. Til gengæld kan jeg være tilfreds med min opgave, som blev god.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#231 dolphinfriendly 19 år siden
Dog er jeg enig med Lagoni om at man hurtigt bliver rusten...jeg gruer personligt for den dag jeg skal op i mit sidefag mundtligt eller på overbygningen.
#232 DarkLight 19 år siden
Bevares iPhone er 3 år foran alt vi endnu har set, men jeg savnede generet hardware opdateringer samt lidt om Leopard.
#233 cyberzed 19 år siden
#234 DarkLight 19 år siden
Som er ret ubrugelig. Microsoft's Home Server ser en del mere lovende ud. Jeg brækker mig.
#235 filmz-herskegut 19 år siden
Kan ikke lige se hvordan de kan tro det bliver en succes :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#236 davenport 19 år siden
Nå, resten af dagen står på revalideringssager.. Juhuuuu!
#237 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#238 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#239 filmz-sanjo 19 år siden
Den mobil kommer måske 3 år for sent, den teknologi der er i den er mildest talt forældet til næste år.
#240 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"