Skal til og af sted til en eksamen. I dag er det statistik der skal hive mig rundt i manegen. Den gode nyhed er at jeg bare skal have et 5-tal for at bestå. Så presset er ikke alt for stort. Men om det er en god eller dårlig ting skal jeg ikke kunne sige.
Efter en rigtig god aften i selskab med bl.a. Bruce, Jack Bauer og Daniel Craig, kom jeg sent hjem til kattetis mv. på gulvet og ingen varmt vand på grund af et lægt rør i kælderen - Øv :(
Så nu sidder jeg og venter på varmt vand, så jeg kan få et bad og komme afsted på arbejde, hvor der ligger en masse breve og venter på at blive underskrevet og sendt.
Ligger syg for anden dag i træk! Har alt andet end tid til at ligge her og skulle sågar ha' haft møde med vores nye direktør i dag - fedt førstehåndsindtryk!! Anyways! har så ligget og set de sidste 6 afsnit af Battlestar Galactica sæson 2 - Wow!! siger jeg bare!! Jeg er virkelig blevet solgt her med sæson 2, som efter min mening er meget bedre end sæson 1. Major cliffhanger til sidst og interessant
brug af spring i tiden! et helt år, det var sku' friskt
Nu sidder jeg så tilbage med det sædvanlige tomrum, som vi jo alle sidder med, når vi venter på nye sæsoner af vore yndlingsserier! BSG er helt klart en af mine. Nogen der kender ETA på sæson 3?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Sidder og prøver at tage mig sammen til at forberede mig til eksamen i næste uge...men det er sgu ikke så let når man er snotsyg.... Har mest bare lyst til at smide en film på og gemme mig under dynen..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Nu har jeg siddet og bøvlet med at få mit program til at gemme/udskrive en simpel jobplan, men det gør den ikke, så nu kan jeg starte forfra. Hvorfor er der ikke et kvikt hovede, der har fundet ud af, at det ville være bedst at finde noget, der virker på samme måde i deres latterlige computere? Programmerne kan ikke "tale" sammen. Det er sku da ulogisk. Jeg bliver fanme så tosset over sådan noget lort! Og de undrer sig over hvorfor vi ikke når de ting vi skal? Det er så latterligt bureaukrati. De kunne lige skære igennem, og illiminere 1000 overflødige arbejdsgange. Så kunne det være man kunne arbejde med det man skal, i stedet for at sidde her og lege IT-konsulent. Det er jeres skattekroner der bliver smidt ud af vinduet...
Jeg skulle bare lige af med det. Nu har jeg det meget bedre...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#241 Scherlund 19 år siden
#242 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Så nu sidder jeg og venter på varmt vand, så jeg kan få et bad og komme afsted på arbejde, hvor der ligger en masse breve og venter på at blive underskrevet og sendt.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#243 wiseguy 19 år siden
Anyways! har så ligget og set de sidste 6 afsnit af Battlestar Galactica sæson 2 - Wow!! siger jeg bare!! Jeg er virkelig blevet solgt her med sæson 2, som efter min mening er meget bedre end sæson 1. Major cliffhanger til sidst og interessant
#244 DarkLight 19 år siden
#245 mini_jette 19 år siden
#246 dyg 19 år siden
#247 mini_jette 19 år siden
yay, tillykke med det...!
#248 lagoni 19 år siden
#249 davenport 19 år siden
Hvorfor er der ikke et kvikt hovede, der har fundet ud af, at det ville være bedst at finde noget, der virker på samme måde i deres latterlige computere? Programmerne kan ikke "tale" sammen. Det er sku da ulogisk.
Jeg bliver fanme så tosset over sådan noget lort! Og de undrer sig over hvorfor vi ikke når de ting vi skal?
Det er så latterligt bureaukrati. De kunne lige skære igennem, og illiminere 1000 overflødige arbejdsgange. Så kunne det være man kunne arbejde med det man skal, i stedet for at sidde her og lege IT-konsulent.
Det er jeres skattekroner der bliver smidt ud af vinduet...
Jeg skulle bare lige af med det. Nu har jeg det meget bedre...
#250 Corgan 19 år siden
#249:
...get a Mac!
:-D