Gravatar

#251 dyg 19 år siden

#247-248 - Takker :]

Nu mangler jeg én eksamen og et forsvar, og så har jeg 2. samtale ved Systematic på mandag. Spændende.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#252 lagoni 19 år siden

Siden du nu takker mig, må jeg hellere sige tillykke :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#253 dyg 19 år siden

#252 - haha, der kan man bare se hvor meget jeg læser dine indlæg :) Jeg ved jo bare, at du er så godmodig, så jeg antog naturligvis at du sagde tillykke :D

Hvor længe skal i vente på jeres karakter?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#254 lagoni 19 år siden

Godmodig og alvidende, jeg er det hele :)

Underviserne skal vist ha' afleveret karakterene senest d. 1/2, men jeg håber at nogen gør det tidligere, så piner mig selv og tjekker dagligt...

Vi var fx 8 mennesker til eksamen 2/1, det tager forhåbentlig ikke alt for lang tid endnu at rette.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#255 elwood 19 år siden

Lige set Tenacious D i biffen, anmeldelsen skrevet i what we saw tråden.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#256 filmz-Narniabæver 19 år siden

Jeg fandt den nye Over Hækken kortfilm her i dag:

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#257 chandler75 19 år siden

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#258 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 246 Tillykke !!!

# 256 Love that Hammy Guy ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#259 elwood 19 år siden

Har i tænkt på at tid i en film altid er en meget flygtig ting 8-)

Jeg sidder lige og ser det sidste af en bad bad b-films agtig film om et løbks tog filmen er Final Run.

Vores helt har netop fået vide at toget er på vej mod en bakke, og han skal nå at fra koble vognene før toget køre op af bakken, det skal gøres på et fladt stykke terræn, og der køre toget på i kun ca. 45-50 sec. uhh spændingen stiger...

Men så er det vores helt standser tiden, Han får nu forklaret af en gut hvad han skal gøre for at koble toget fra, herefter kysser han lige sin kone, giver sin søn et kram, og snakker lige kort med en anden gut, og så går de igang med at redde dagen.

Jeg er bare så vild med films mangel på respekt af ordet tid, man ser det så tit i film 8-)

Nå nu vil jeg fyre noget Rutger Hauer på i noget Blindt raseri ahh se der er en go action film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: