Baaaahh!!! Nu gider jeg fan’me ikke mere!!! Man burde kunne overskue at arbejde i dag og i morgen for så at gå på 10 dages juleferie. Men nullas!!! Jeg er total ugidelig og umotiveret, så nu flekser jeg resten af dagen!!
Så kan jeg lige nå at få lidt luft fra alt og alle. Planen er noget med en sofa, pizzarester fra i går (hjemmelavet), cola, lillemors hjemmelavede konfekt og så et afsnit Battlestar Galactica – Jo! Det lyder sku’ som en plan!!! Hvis tiden er til det så snupper jeg også lige et powernap inden jeg henter ungerne tidligt!
Aaahh nu har jeg det allerede bedre ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg har lige haft gang i den forholdsvis store julerengøring og sidder nu med varm leverpostej og bacon og planlægger resten af dagen. Skal ha' skrevet et kort og sendt gaver til mine bedsteforældre, rydde op på mine reoler og så få begyndt på historieopgave. Glæder mig til lørdag, så skal jeg hjem og grovæde konfekt og kager.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har en smule erfaring med dem. Det kan betale sig at gå efter de mere kendte mærker, da kvaliteten som regel ikke er supervild på de billigst, forstået på den måde, at kabler, stik o.s.v. tit går i stykker.
Der er på, på den anden side, heller ingen grund til at ofre 1000 kr. på en der kan blinke, lave kaffe o.s.v.
#81 wiseguy 19 år siden
Så kan jeg lige nå at få lidt luft fra alt og alle. Planen er noget med en sofa, pizzarester fra i går (hjemmelavet), cola, lillemors hjemmelavede konfekt og så et afsnit Battlestar Galactica – Jo! Det lyder sku’ som en plan!!! Hvis tiden er til det så snupper jeg også lige et powernap inden jeg henter ungerne tidligt!
Aaahh nu har jeg det allerede bedre ;o)
#82 davenport 19 år siden
Min borger der skulle komme kl. 11 sov vidst over sig og kom 22 minutter for sent. Imponerende.
#83 lagoni 19 år siden
#84 davenport 19 år siden
#85 DarkLight 19 år siden
Nogen der har erfaringer i den retning eller er det lige meget?
#86 filmz-Dyhl 19 år siden
Musik skal der til i juletiden! :)
#87 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg har en smule erfaring med dem. Det kan betale sig at gå efter de mere kendte mærker, da kvaliteten som regel ikke er supervild på de billigst, forstået på den måde, at kabler, stik o.s.v. tit går i stykker.
Der er på, på den anden side, heller ingen grund til at ofre 1000 kr. på en der kan blinke, lave kaffe o.s.v.
#88 wiseguy 19 år siden
#89 davenport 19 år siden
Ferie ferie ferie, slap nu af, du har fri, og syng en glad melodi...
Eller er det sommer???
#90 dyg 19 år siden