Gravatar

#91 cyberzed 19 år siden

Har lige overstået julen-øllet, lige 20-30 min. mere så starter kaos med at komme hjem og få pakket og komme afsted :-/
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#92 davenport 19 år siden

Er lige stået op og sat kaffe over. Har ikke rigtigt nogle planer i dag, andet end lidt julerengøring, men hvis jeg kender mine lørdage godt nok, så sker der et eller andet..
Burde gå op og spartle, men vil hellere nyde min ferie lidt først.
Ah, nu må den kaffe være klar...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#93 filmz-michaell 19 år siden

Sidder og slapper af til Tom Waits's nyeste mesterværk Orphans
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#94 Scherlund 19 år siden

Sidder og græder. Min The Hire DVD er kan ikke læses. End ikke DVD-drevet i computeren kan læse den. Det eneste jeg kan se på skiven er en meget lille overflade ridse i kanten af skiven. Men den har altid været der, så forstår ikke hvorfor den ikke kan aflæses mere. Må se om jeg ikke kan låne en at lave en kopi. Ja, det er måske ikke en lovligste metode. Men er ligeglad, når jeg ejer den i forvejen og når udgivelsen ikke kan fåes mere.

Det tegner ikke godt for julen :(
Gravatar

#95 elwood 19 år siden

Har lige set Muppets: A christmas Charol.

hmm sku man lige nuppe Fars fede Juleferie nu her, og så kan jeg n¨år jeg kommer hjem senere idag juleaften, se Die Hard, men jeg skal også lige ha presset Home Alone ind i skema'et hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#96 filmz-jonasgr 19 år siden

Så er det juleaften, så nu skal der pyntes træ og det hele. Tror dog lige, at jeg først vil ud og løbe en lille tur.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#97 El vez 19 år siden

#94 The Hire er nu heller ikke særlig jule-agtig. Måske de skulle lave en christmas special hvor julemandens rensdyr går kolde og Clive Owen kommer forbi i en bimmer og klarer ærterne? ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#98 filmz-Narniabæver 19 år siden

Jeg gik en tur omkring Jerlev i morges, og inden jeg tog hjem købte jeg mig en sandwich til i aften, da jeg er alene denne juleaften.

Jeg skulle have besøgt min familie, men det gik ikke.

Da jeg kom hjem fik jeg først set Disney's Julesjov, og derefter Ron Fricke's Baraka.

Jeg spiste derefter, og åbnede gaver, og jeg fik Ice Age 2 på en dobbel DVD, to kuglepenne i en boks, og Disney's Narnia på dobbel DVD i gave, inklusiv penge så jeg kan tage i biografen i morgen.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#99 filmz-sanjo 19 år siden

Sweet, lige fået Friends complete dvd box, og Seinfeld sæson 4. Vi ses på fredag! ;)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#100 lagoni 19 år siden

#98 - håber du fik en god aften, selv om du ikke kom til familien. Rart med lidt Ice Age der kan underholde så :) Glædelig jul og god biograftur i morgen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: