Elsker I ikke bare, når I bliver vækket kl. 04:30 af en 2-årig Erik Clausen, der ligger på sit værelse og brøler ”Jeg ska’ lave pølser på potten!” og derved vækker det meste af husstanden?
Når en mand ska’ – så ska’ han!!!
Så jeg har allerede været på arbejde i to timer nu – kun 6 timer til fyraften!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#284 det er sku' heller ikke fair at sammeligne min vidunderlige søn med Erik "The Beast" Clausen, dørmåtten fra det ydre rum! Men han sku' på tønden i bedste Clausen stil :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Dagens humør: Dårligt! Træt af arbejde, træt af at det aldrig bliver færdigt hjemme, træt af alting for tiden. Jeg drømmer mig væk til bedre tider, hvor man ikke er nødt til alt muligt, og bare kan gøre hvad man har lyst til!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
du sys du gjorde det bedste du ku du endte med at hade det alt det du ku du ville bare væk og jeg ville bare med vi ku ha taget væk men det gjorde vi ik
Mit humør fejler såmænd ikke noget, men hold kæft hvor er jeg bare træt og udbrændt for tiden! Energi og motivation er en mangelvare i disse dage og jeg har det egentlig bedst med en sofa på ryggen og cola, chips og chokolade inden for rækkevidde!! Måske er det årstiden, eller også er det bare regningen for en total vanvittig januar måned rent arbejdsmæssigt, hvor jeg jo arbejdede i døgndrift. Nu er jeg kommet ud på den anden side af årsafslutningen og er gået mindst to gear ned rent indsatsmæssigt. Jeg er konstant træt, selvom jeg går tidligt i seng og cyklen føles sku 30 kilo tungere!!! Træt, træt, træt og en smule søvnig ovenpå! Måske skulle jeg finde en 30 kilos ginseng-rod og tygge lidt på.
#289 Møgtravlt på arbejdet, en jeg stolede 100% på har løjet mig direkte i ansigtet, en jeg så lidt op til har skuffet mig stort.
Sådan lidt en jeg-sætter-mig-lige-ned-og-tænker-livet-igennem-igen stemning, ikke på den der selvmordsagtige måde, men mere sådan hvad gjorde at jeg blev så skuffet over de her folk og hvorfor læste jeg ikke de signaler der har været.
På den positive side...kun 20 dage til jeg tager til Nordsverige og leger med slædehunde :D
#281 filmz-Bruce 18 år siden
#282 wiseguy 18 år siden
Når en mand ska’ – så ska’ han!!!
Så jeg har allerede været på arbejde i to timer nu – kun 6 timer til fyraften!
#283 wiseguy 18 år siden
#284 cyberzed 18 år siden
#285 wiseguy 18 år siden
Men han sku' på tønden i bedste Clausen stil :o)
#286 cyberzed 18 år siden
Ellers har morgenen lige budt på den første kop kaffe, og om 10 min er der rundstykker.
Dagens humør: semi-misfornøjet
#287 davenport 18 år siden
Træt af arbejde, træt af at det aldrig bliver færdigt hjemme, træt af alting for tiden.
Jeg drømmer mig væk til bedre tider, hvor man ikke er nødt til alt muligt, og bare kan gøre hvad man har lyst til!
#288 cyberzed 18 år siden
#289 wiseguy 18 år siden
Måske er det årstiden, eller også er det bare regningen for en total vanvittig januar måned rent arbejdsmæssigt, hvor jeg jo arbejdede i døgndrift.
Nu er jeg kommet ud på den anden side af årsafslutningen og er gået mindst to gear ned rent indsatsmæssigt. Jeg er konstant træt, selvom jeg går tidligt i seng og cyklen føles sku 30 kilo tungere!!!
Træt, træt, træt og en smule søvnig ovenpå! Måske skulle jeg finde en 30 kilos ginseng-rod og tygge lidt på.
#286 Hvorfor er du misfornøjet?
#290 cyberzed 18 år siden
Sådan lidt en jeg-sætter-mig-lige-ned-og-tænker-livet-igennem-igen stemning, ikke på den der selvmordsagtige måde, men mere sådan hvad gjorde at jeg blev så skuffet over de her folk og hvorfor læste jeg ikke de signaler der har været.
På den positive side...kun 20 dage til jeg tager til Nordsverige og leger med slædehunde :D