#10 Hvis du finder en mere kan du så ikke sende hende forbi mig. Jeg er ved at køre død i rengøring af hytten. Fik jeg sendt en PM til dig angående Apocalypto (19. januar) og Volbeat (3. marts) ???
havde lige glemt der var en ny tråd sorry overføre lige mit indlæg.
"skrevet for lidt siden" Har i tænkt på at tid i en film altid er en meget flygtig ting 8-)
Jeg sidder lige og ser det sidste af en bad bad b-films agtig film om et løbks tog filmen er Final Run.
Vores helt har netop fået vide at toget er på vej mod en bakke, og han skal nå at fra koble vognene før toget køre op af bakken, det skal gøres på et fladt stykke terræn, og der køre toget på i kun ca. 45-50 sec. uhh spændingen stiger...
Men så er det vores helt standser tiden, Han får nu forklaret af en gut hvad han skal gøre for at koble toget fra, herefter kysser han lige sin kone, giver sin søn et kram, og snakker lige kort med en anden gut, og så går de igang med at redde dagen.
Jeg er bare så vild med films mangel på respekt af ordet tid, man ser det så tit i film 8-)
Nå nu vil jeg fyre noget Rutger Hauer på i noget Blindt raseri ahh se der er en go action film.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
hehe har du så været blind siden da, eller har du haft kontakt linser ?
Speaking of Blind, jeg fik lige genset Blind Fury nu her, Rutger Hauer er satme sej som den Blinde Nick Parker, 80'er action når det er rigtig godt. Jeg skal satme ha mig sådan en vandrestav som han har hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gemmer mig under dynen, med en varm kop the og et ordenligt lager af strepsil inden for rækkevide... -Er gået hen og er blevet kæmpe snottet...måtte endda melde mig syg på jobbet idag...! Men hey, istedet for at sidde og skrabe penge til mig har jeg istedet fået set my very first Frank Sinatra film...! Wooooow...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Sidder og kigger en stak film (med Eroll Flynn) igennem som en ven bestilte til mig på DVD Pacific, som han havde glemt at sige at de var sendt til ham selv og ikke mig som lovet, men anyway ... prøv lige at se de flotte billeder fra fx:
Læser "Fyns Stiftstidende" som jeg har fået ved en fejltagelse. Der er en artikel om Windows Vista af Søren Bang Hansen, som jeg sjovt nok kan huske fra en af de gamle computerblade, jeg læste for evigheder siden. Jeg kan dog ikke rigtig komme i tanke om titlen på bladet: "Run", "Soft" eller sådan noget lign.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#11 stefsims 19 år siden
Fik jeg sendt en PM til dig angående Apocalypto (19. januar) og Volbeat (3. marts) ???
#12 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#13 elwood 19 år siden
"skrevet for lidt siden"
Har i tænkt på at tid i en film altid er en meget flygtig ting 8-)
Jeg sidder lige og ser det sidste af en bad bad b-films agtig film om et løbks tog filmen er Final Run.
Vores helt har netop fået vide at toget er på vej mod en bakke, og han skal nå at fra koble vognene før toget køre op af bakken, det skal gøres på et fladt stykke terræn, og der køre toget på i kun ca. 45-50 sec. uhh spændingen stiger...
Men så er det vores helt standser tiden, Han får nu forklaret af en gut hvad han skal gøre for at koble toget fra, herefter kysser han lige sin kone, giver sin søn et kram, og snakker lige kort med en anden gut, og så går de igang med at redde dagen.
Jeg er bare så vild med films mangel på respekt af ordet tid, man ser det så tit i film 8-)
Nå nu vil jeg fyre noget Rutger Hauer på i noget Blindt raseri ahh se der er en go action film.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 stefsims 19 år siden
#15 elwood 19 år siden
Speaking of Blind, jeg fik lige genset Blind Fury nu her, Rutger Hauer er satme sej som den Blinde Nick Parker, 80'er action når det er rigtig godt. Jeg skal satme ha mig sådan en vandrestav som han har hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 mini_jette 18 år siden
#17 dyg 18 år siden
#18 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Objective Burma ...
http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews25/objecti...
eller
They Died With Their Boots On og The Sea Hawk
http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews11/flynnbo...
Nå man ser disse bevaret i så flot stil kan det undre at ikke flere af dem får lov til at komme ud på det danske marked :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#19 Benway 18 år siden
#20 filmz-Kadann 18 år siden