Gravatar

#1 chandler75 19 år siden

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 stefsims 19 år siden

Så er det weekend... Dagen i dag står i rengøringens tegn.
Og i kraft af at jeg har fået en håndscanner ind af døren, skal min DVD Profiler lige have en kraftigt tiltrængt opdatering. Jeg har ikke opdateret min profiler siden april 2005 !!!!
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#3 davenport 19 år siden

Jeg skal i bio i aften og se The Prestige. Den glæder jeg mig til. Det er også måneder siden jeg har været i bio.
Og i morgen vil jeg arbejde i min hjemmebio, så alt i alt en bio-weekend :)
Dog er der lige 8 timers arbejde (her) der skal slås ihjel, og jeg har ingen kaffe...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 DarkLight 19 år siden

Kaffe! Det var det jeg manglede. Er også lidt mødt på arbejde. Efter endt arbejdsdag tager jeg en smut til københavn og ser Bobby.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 cyberzed 19 år siden

#3 Tid til at få lukket af til loftet? Det har vel rykket godt i hytten i nat :)

#4 Tror snart du skal på jyde-kursus sådan som du render rundt i kjøvenhavn :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#6 davenport 19 år siden

Ja, nu skal det sku lukkes, det hul. Det trækker ned og er pisse koldt, men jeg mangler gipsplader.
Det er også for dårligt, at jeg har været inaktiv i godt 3 uger...
Men ja, det rusker godt i huset...
Gravatar

#7 filmz-herskegut 19 år siden

Bestilte min nye forstærker igår, nu har jeg levet med en gammel stero de sidste par måneder, nu skal der spilles igennem igen :D
er der nogen som har noget erfaring med den Yamaha ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#8 filmz-grev_michal 19 år siden

står med tændvæske i den ene hånd og en lighter i den anden:

har ikke helt besluttet om jeg brænder posten af eller bare sætter ild til mig selv istedet ;-)
Gravatar

#9 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Snakker stadig med ansøgere og laver breve i den helt store stil og krydder det hele med lidt lønforhandling arbejde :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#10 davenport 19 år siden

Har lige sendt en afgansk kvinde i arbejde... I ved, bare sådan en helt almindelig dag på jobbet ;)

Skriv ny kommentar: