#140 - Kunne du ikke lige komme forbi og hente mig? :D Det er kun 8eren og 12eren der kører for tiden, og dem kan jeg ikke bruge, da jeg i så fald skulle gå 6-10km, og det er UDELUKKET!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hørte lige i radioen at man sandsynligvis bliver trukket i løn, hvis man ikke kan komme på arbejde pga sne. Mmm, godt man arbejder hjemme (selv om her ikke er sne, men det skal nok komme engang).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg bliver nu nok ikke trukket i løn, men det trækker da ned på min flex-konto, havde ellers sparet sammen til de 1½ dags fri jeg skal bruge i forbindelse med min flytning i næste uge. Øv bøv, nu ryger jeg i minus :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og prøver at tage mig sammen til at bevæge mig udenfor i snevejret. Gider ikke arbejdet i dag for som ansat i en SFO, kan jeg næsten være sikker på, at dagen bliver en lang perlerække af konflikter med store unger, der er efter de små. Store unger, som vel at mærke ligger uden for den aldersgruppe, jeg bliver betalt for at arbejde med ... store unger, som er nået den alder, hvor de ikke kan nåes ... store unger med strid pels og hugtænder, som bare venter på at synke ned i mit saftige, varme kød ... (vent lige, jeg ved ikke, hvor det sidste kom fra!)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Det er fedt det her, vi har ingen reservedele til at køre ud med, og vi kan ikke køre ud pga sne.. så er det ligesom om at det bedste er at tage hjem igen.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Sidder som den eneste på arbejde...indtil om 30 min der skulle komme en mere :) Der kommer ikke til at ske en skid på kontoret idag, da alle vores kunder bor i meget sne tunge områder.
Kun omkring halvdelen af mine kollegaer er mødt op og vi er ikke helt klar over hvordan resten af dagen ser ud. Indtil videre, er der forholdsvis stille på telefonen, så jeg håber på at jeg ikke bliver smidt på. :)
Det er helt underligt at se nyheder og læse jeres posts herinde. Her i Sønderjylland er der ikke kommet det mindste lille fnug og der var 4 grader, da jeg tog hjemmefra i morges ved 7-tiden. Det er utroligt, at et sådant lille land kan være så skarpt opdelt...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#141 dyg 18 år siden
#142 lagoni 18 år siden
#143 dyg 18 år siden
#144 evermind 18 år siden
#145 filmz-herskegut 18 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#146 cyberzed 18 år siden
Der kommer ikke til at ske en skid på kontoret idag, da alle vores kunder bor i meget sne tunge områder.
#147 filmz-Kadann 18 år siden
#148 filmz-Bruce 18 år siden
#149 filmz-lbw 18 år siden
#150 tiny 18 år siden