#179 Ja de var nogen herlige gutter...det var dengang man gerne ville være som nogen af de kendte...nu til dags er det jo bare en gang poppet glanspapir. Hvis jeg nogensinde skulle holde en koncert for flere tusinde så ville jeg kaste mig over stoffet fra de gamle Rat Pack'ers :) Det virker så afslappende når man hører de står og tager gas på hinanden.
Det lidt en skam der ikke er optaget så meget fra deres show's som er udgivet, jeg har kun en enkel dvd, der fulgte med cd'en jeg har med dem.
Gad godt og finde mere med dem, så hvis nogle kender til nogle shows med dem, der kan købes må i gerne give lyd fra jer herinde.
Dean Martins medley over sange er genialt, "when you're drinking" eller som vi andre nok kender den "When you're smiling" er en blandt mange.
Og så er der jo "this is Dean's Song" selv om Sammy bliver ved med at sige at den nu hedder "Sam's song" men det vil Dean MArtin slet ikke høre tale om hehe.
Hvis jeg sku være en af de gamle drenge, sku det være Frank Sinatra 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja der er desværre ikke ret meget video med dem tilgængeligt, jeg fandt noget bootleg med Sinatra og Martin engang...har dog mistet det i en eller anden reinstall eller noget i den stil.
Hvis jeg skulle være en af dem må det være Dean Martin :)
Så er det på tide at kaste sig på sofaen og gribe lidt søvn inden man skal se oscar i nat, regner med at jeg træder til på pladsen omkring kl 1.30-1.45, for det er ikke den røde løber der er vigtigst for mig.
# 173 Jeg bakker Elwood op der er nu intet som Dianas bløde stemme at slappe af eller varme op til, som både er en fryd for øret og øjet :o)
Snakker vi rent musik ... he he ... så skal det være med vocal så kan bl.a. Ella Fitzgerald, Carmen McRae, Astrud Gilberto, Sarah Vaughan, Billie Holiday også byde på dejligt bløde sange og stemninger, både med såvel kun få musikere eller et stort orkester.
Skal det være instrumental, så er der Errol Garner, Bill Evans, Keith Jerret, Art Tatum, Chick Corea som lever noget af det ypperste af klaver jazz, da også værd at lægge ører til.
Er lige blevet kaldt til samtale ved IBM, her godt to måneder efter jeg søgte. De må have rigeligt med ansøgere, når de kan tillade sig at vente to måneder med at kalde til samtale.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#188 Det minder lidt om da Microsoft kaldte mig til samtale på en helt anden stilling end den jeg havde søgt :) Jeg søgte et udviklerjob og de kaldte mig til samtale som sysadmin på en et årig kontrakt....cirka 2-3 måneder efter jeg havde sagt ja til det job jeg har nu.
#181 cyberzed 18 år siden
Hvis jeg nogensinde skulle holde en koncert for flere tusinde så ville jeg kaste mig over stoffet fra de gamle Rat Pack'ers :) Det virker så afslappende når man hører de står og tager gas på hinanden.
#182 elwood 18 år siden
Gad godt og finde mere med dem, så hvis nogle kender til nogle shows med dem, der kan købes må i gerne give lyd fra jer herinde.
Dean Martins medley over sange er genialt, "when you're drinking" eller som vi andre nok kender den "When you're smiling" er en blandt mange.
Og så er der jo "this is Dean's Song" selv om Sammy bliver ved med at sige at den nu hedder "Sam's song" men det vil Dean MArtin slet ikke høre tale om hehe.
Hvis jeg sku være en af de gamle drenge, sku det være Frank Sinatra 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#183 cyberzed 18 år siden
Hvis jeg skulle være en af dem må det være Dean Martin :)
#184 cyberzed 18 år siden
#185 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Snakker vi rent musik ... he he ... så skal det være med vocal så kan bl.a. Ella Fitzgerald, Carmen McRae, Astrud Gilberto, Sarah Vaughan, Billie Holiday også byde på dejligt bløde sange og stemninger, både med såvel kun få musikere eller et stort orkester.
Skal det være instrumental, så er der Errol Garner, Bill Evans, Keith Jerret, Art Tatum, Chick Corea som lever noget af det ypperste af klaver jazz, da også værd at lægge ører til.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#186 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Mht. Højt Spin prøver jeg lige at se om jeg kan få en til at optage den på dvd til os, så vi kan se den sammen :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#187 elwood 18 år siden
Min trælse Chef som ingen kunne li, eller ha noget med at gøre har sagt op!
Der er jubel på bordene, og champagnemøde imorgen hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#188 dyg 18 år siden
#189 cyberzed 18 år siden
#190 filmz-herskegut 18 år siden
Hvad skulle du da lave oppe hos IBM? er det dét gamle DMData ude i Risskov?
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.