Sniffede lige lidt rundt og fandt lige The Searchers (Blu-Ray) hos DVDPacific til 130,- incl. fragt og den optræder på listen over Blu-Rays som ikke er regionsmærkede, så den røg i kassen :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 193 Ja, og det er samme høje kvalitet. Den skal helt klart i samlingen på et tidspunkt. Jeg vil nyde at se den på reolen sammen med mine bøger og emnet og ikke mindst ... Deadwood :)
Rart med noget kvalitets tv efter endnu en laaaaaaaaang dag på arbejde :)
# 194 Uhhhh den gad jeg godt eje. The Seachers er IMO en af de bedste westerns, som er lavet.
Ovenpå al overarbejdet i januar er min flekskonto i så kriminelt højt plus, at jeg dårligt tør gå udenfor en dør af frygt for at dø, inden jeg får timerne afviklet!! Som en konsekvens heraf sidder jeg lige nu og smiler bredt for om ca. 4½ time så flekser jeg lige lidt og ta’r på weekend – nice ikk’? :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#195 Kan du huske hvornår Deadwood S3 kommer på skiver?
Sidder lige nu til larmen af blæseren i min laptop, der er ved at poppe ud igennem kabinettet. Har siddet og klargjort en masse til test de sidste par dage som jeg så er ved at pakke ned til mine kollegaer.
#191 dyg 18 år siden
#192 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#193 elwood 18 år siden
Var det ham der også stod bag den der om Westen ?
Den var satme go.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#194 filmz-Bruce 18 år siden
Sniffede lige lidt rundt og fandt lige The Searchers (Blu-Ray) hos DVDPacific til 130,- incl. fragt og den optræder på listen over Blu-Rays som ikke er regionsmærkede, så den røg i kassen :)
#195 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Rart med noget kvalitets tv efter endnu en laaaaaaaaang dag på arbejde :)
# 194 Uhhhh den gad jeg godt eje. The Seachers er IMO en af de bedste westerns, som er lavet.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#196 wiseguy 18 år siden
Som en konsekvens heraf sidder jeg lige nu og smiler bredt for om ca. 4½ time så flekser jeg lige lidt og ta’r på weekend – nice ikk’? :o)
#197 cyberzed 18 år siden
#195 Kan du huske hvornår Deadwood S3 kommer på skiver?
Sidder lige nu til larmen af blæseren i min laptop, der er ved at poppe ud igennem kabinettet. Har siddet og klargjort en masse til test de sidste par dage som jeg så er ved at pakke ned til mine kollegaer.
#198 wiseguy 18 år siden
#199 wiseguy 18 år siden
#200 cyberzed 18 år siden