fordi da jeg kørte gennem århus begyndte bilen at ryge troede jeg, det var så bare damp, men heller være på den sikre side, end at gå i stå på motor vejen næste dag.
Men da vi åbnede motorhjelmen, lå der en mus oven på motoren, den havde det ikke så godt, faktisk var den død af varmen, det har jeg godt nok aldrig oplevet før må jeg indrømme.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Puha, er lige kommet hjem fra et møde med min gruppes eksamensprojekts opgavestiller... Vi er 5 i gruppen, de tre kunne ikke, hvorfor vi skulle 2 afsted, det er også fint nok!! Lige indtil jeg får en besked i toget at hun først troede toget kørte 18.45 (15 min senere end det gjorde), så jeg måtte pænt tage afsted alene... Grrr... Det skal sgu heller ikke være let!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
iiih, og som om det ikke var nok, så opdager jeg nu at Snatch begyndte kl. 20 og ikke kl. 22, som jeg troede, så der gik hun lige glip af den!! Damnit..
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
For satan jeg gad godt tilbringe en dag i selskab med Paul Dini, Bruce Timm, og resten af holdet bag Batman TAS
har lige set disk 2 af volume 4 færdig, og jeg har netop hørt kommentar sporet til Over The Edge, fedt afsnit iøvrigt, hvor Paul Dini får lov til at realisere en af hans specielle ide'er med et What If plot.
Og at sidde og høre på de herre snakke om showet er bare jamen kan man sige hygligt ? Ævgrer mig de ikke kommenter samtlige afsnit, men dem de så kommenter gør de tilgengæld også fantastisk, det er bare et rigtig godt selskab, når man er sammen med de herre 8-)
(damm jeg gad godt og ha den der Harley Propgun som Bruce Timm har fået)
og ja nu har jeg slukket dvd'en og surfer lidt på net og nyder jeg ik skal tidlig op imorgen, men måske men sku tage til marina'en tidlig og fange en sol opgang med mit Nikon ? naa jeg tror jeg skal sove længe i morgen 8-)
Må heller lige få bestilt lidt Superhelte bokse imorgen så jeg ikke skal vente når jeg er færdig med Batman hehe.
Må sige jeg sku lige vænne mig til den nye stil fra Vol 4. af men jeg må sige at jeg synes ret godt om det nu Poison Ivy foretrækker jeg nu stadig i den gamle udgave.
Scarecrow er blevet ret fed, og lever nu op til sit navn, Med hensyn til det her med Young Robin...
Jeg gad godt og ha set et afsnit hvor Dick Grayson og Bruce Wayne kom op og skændes, så man lige fik den præcise grund til deres "opbrud" mit gæt er noget med Batman ikke gav ham nok ansvar, eller behandlede ham som et "barn" det har lægget lidt i luften i flere afsnit synes jeg
Nåja og så er det meget træls at høre Voice casteren fortælle om hvor fantastisk "animeret" Mark Hamill er når han laver sin Joker Performance f.eks. "grinnet" og man så ikke kan finde noget video med det nogen steder, det gad jeg satme godt og se.
Det her blev vidst en kombi af What we saw og hvad laver du nu tråden hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
# 109 De er også flinke fyre... jeg har ikke spenderet en hel dag i deres selskab, men mødte dem i USA for 12-13 år siden og fik deres kravetæer på "Batman Adventures: Mad Love".
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#101 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#102 cyberzed 18 år siden
#103 elwood 18 år siden
Kenrockwell
Nu vi snakker fotografering.
#104 gi-jones 18 år siden
#105 elwood 18 år siden
fordi da jeg kørte gennem århus begyndte bilen at ryge troede jeg, det var så bare damp, men heller være på den sikre side, end at gå i stå på motor vejen næste dag.
Men da vi åbnede motorhjelmen, lå der en mus oven på motoren, den havde det ikke så godt, faktisk var den død af varmen, det har jeg godt nok aldrig oplevet før må jeg indrømme.
#106 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#107 mini_jette 18 år siden
#108 mini_jette 18 år siden
#109 elwood 18 år siden
har lige set disk 2 af volume 4 færdig, og jeg har netop hørt kommentar sporet til Over The Edge, fedt afsnit iøvrigt, hvor Paul Dini får lov til at realisere en af hans specielle ide'er med et What If plot.
Og at sidde og høre på de herre snakke om showet er bare jamen kan man sige hygligt ? Ævgrer mig de ikke kommenter samtlige afsnit, men dem de så kommenter gør de tilgengæld også fantastisk, det er bare et rigtig godt selskab, når man er sammen med de herre 8-)
(damm jeg gad godt og ha den der Harley Propgun som Bruce Timm har fået)
og ja nu har jeg slukket dvd'en og surfer lidt på net og nyder jeg ik skal tidlig op imorgen, men måske men sku tage til marina'en tidlig og fange en sol opgang med mit Nikon ? naa jeg tror jeg skal sove længe i morgen 8-)
Må heller lige få bestilt lidt Superhelte bokse imorgen så jeg ikke skal vente når jeg er færdig med Batman hehe.
Må sige jeg sku lige vænne mig til den nye stil fra Vol 4. af men jeg må sige at jeg synes ret godt om det nu Poison Ivy foretrækker jeg nu stadig i den gamle udgave.
Scarecrow er blevet ret fed, og lever nu op til sit navn,
Med hensyn til det her med Young Robin...
Nåja og så er det meget træls at høre Voice casteren fortælle om hvor fantastisk "animeret" Mark Hamill er når han laver sin Joker Performance f.eks. "grinnet" og man så ikke kan finde noget video med det nogen steder, det gad jeg satme godt og se.
Det her blev vidst en kombi af What we saw og hvad laver du nu tråden hehe.
#110 chandler75 18 år siden