Gravatar

#91 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Har lige modtaget et opkald fra min mor, som endnu en gang er fuld af smerter :( ... aner simpelthen hvad jeg skal stille op med hende. Hjemmehjælperne og sygeplejerskerne som har været der, har ikke gjort noget, hvilket jeg finder mærkeligt.

For 2 uger siden gik alt rigtig godt og nu er vi tilbage i piv og av av hele tiden - Suk - hvorfor skal alle mine kære enten ligge syge hjemme eller på hospitalet for tiden :(

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#92 elwood 18 år siden

Sender dig lige et par venlige tanker inden jeg tager mit Nikon D80 og tager et smut ned til marinaen her i Egå.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#93 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Takker ;) ... bare jeg kunne tage med for det tegner ttil at blive en flot aften !

Gravatar

#94 Bates 18 år siden

Skal til at ligge gulv i mit nye køkken....wuhhuuu eller noget.

Rart at det snart er færdigt!
Gravatar

#95 elwood 18 år siden

#93 Det var det skam også, der satme mange både ude og sejle (myldretrafik på havet) hele horisonten var nærmest hvid af sejl 8-)

Og jeg fik da lige knipset et par Kajak rore der tog afsted, jeg tror dog ikke de billeder blev så gode, jeg øver mig stadig gevaldigt.

Gravatar

#96 elwood 18 år siden

#95 ahh det gik faktisk ok med de billeder, her er et af dem (jeg burde nok ha haft mere vand med, end skibene i baggrund, de forstyrre lidt billedet) at vandet er fastfrosset i luften er mere held end forstand, jeg øver mig stadig på hva dælen det med lukketid og blænde betyder for et billede.

Billedet er self. forminsket så det er mere net venligt.

Egå Kajak
Gravatar

#97 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 96 Uhh - der ser dejligt ud :)

Gravatar

#98 elwood 18 år siden

#97 Det er det perfekte sted for en amatør fotograf, der er rigeligt med motiver det bare med at finde dem, tror jeg nok 8-)

Har lige sat lidt kartoffeler i fad med diverse krydderier, og en lille bøf på pande, nu tror jeg der skal slappes lidt af med noget Batman TAS.
Gravatar

#99 gi-jones 18 år siden

#96: Det kan være at du vil med ud på foto-safari i det danske en dag? Det er længe siden jeg har været ude og snapse billeder faktisk. Kunne være muntert.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#100 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 98 Lyder fornuftig måde at afslutte en god dag :)

Tilbage på arbejde og forbereder mig til en samtale med min chef senere i dag.

Jeg har været oppe siden kl. 5.30 da jeg ikke kunne sove, så er det også utrolig dejligt med den ro her er før alle møder omkring kl. 9.

Skal holde ansættelsessamtaler det meste af dagen og også få skrevet en række vigtige breve, så det bliver ikke en kedelig dag på arbejde :)

Skriv ny kommentar: