Burde vel passe mit arbejde, men chefen er i byen så jeg sidder i stedet og bakser med en anmeldelse af ”Invasion”, som jeg egentlig sku’ ha’ indleveret i går. I aften står den jo på bold, så der har jeg ikke tid til sådan noget pjat.
I øvrigt er ”Invasion” en glimrende tv-serie som slet ikke havde fortjent at få kniven allerede efter 1. sæson. Den er spændende, intelligent, til tider rørende, velspillet og frem for alt så er det gennemgående plot skruet rigtig godt sammen. Vi snakker en intelligent omgang Body Snatchers, krydret med lidt X-Files men først og fremmest er det en karakterdreven serie.
Jeg nød den i fulde drag og kommer derfor til at savne det persongalleri, som jeg er kommet til at holde så meget af de sidste 14 dage. Endnu engang kan man have lyst til at stampe i gulvet af raseri over de hjernedøde studiobosser, som gang på gang kvæler kvalitets-serier uden hensyntagen til seriernes fans og uden i det mindste at slutte af på en fair og sober måde. Det kunne bare være et par korte specials, som dem der er annonceret i forbindelse ”Deadwoods” død. De er selvfølgelig ikke en realitet endnu og jeg skal også se dem, før jeg helt tror at de bliver til noget, men det er sku’ da det eneste anstændige at gøre. Alt andet er sku’ da at tage pis på deres ”kernekunder”, som jo i bund og grund er deres eksistensgrundlag!! Fnys!! Invasion slutter i øvrigt tåleligt!! Der er selvfølgelig masser af åbenstående spørgsmål og to ret store cliffhangers, men der bliver trods alt slået en lille sløjfe på den gennemgribende plottråd. 5/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg er noget overrasket over, at Black Snake Moan har fået så høj en karakter. Nu er min interesse i hvert fald vakt, for en film som jeg absolut havde regnet med ville være elendig.
Med hensyn til "Slings & Arrows" er der nogen der kender den serie. Jeg havde ikke hørt om den før jeg læste denne anmeldelse. Og baseret på denne og også anmeldelserne af de to forrige sæsoner, så er det en meget interessant serie.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Sidder og skriver alle mine notater rene og sætter orden i mine papirer, da jeg skal til eksamen i matematik imorgen. Knald eller fald for mit vedkommende. Er nervøs. Det plejer jeg ellers aldrig at være med hensyn til eksaminationer.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Panikken lidt da jeg læste af det kunne anbefales at have 2'eren i frisk erindring, når man så 3'eren. Jeg har ikke engang købt 2'eren endnu. Så jeg får travt inden jeg skal se Depp kl 2015.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#181 davenport 18 år siden
Hvem vinder i aften? Jeg tror fuldt og fast på Liverpool. Jeg hader Milan, Gattuso og især Maldini som er en vammel slikker-dreng.
#182 dyg 18 år siden
#180 - God bedring, og god aften.
#183 wiseguy 18 år siden
I øvrigt er ”Invasion” en glimrende tv-serie som slet ikke havde fortjent at få kniven allerede efter 1. sæson. Den er spændende, intelligent, til tider rørende, velspillet og frem for alt så er det gennemgående plot skruet rigtig godt sammen. Vi snakker en intelligent omgang Body Snatchers, krydret med lidt X-Files men først og fremmest er det en karakterdreven serie.
Jeg nød den i fulde drag og kommer derfor til at savne det persongalleri, som jeg er kommet til at holde så meget af de sidste 14 dage. Endnu engang kan man have lyst til at stampe i gulvet af raseri over de hjernedøde studiobosser, som gang på gang kvæler kvalitets-serier uden hensyntagen til seriernes fans og uden i det mindste at slutte af på en fair og sober måde. Det kunne bare være et par korte specials, som dem der er annonceret i forbindelse ”Deadwoods” død. De er selvfølgelig ikke en realitet endnu og jeg skal også se dem, før jeg helt tror at de bliver til noget, men det er sku’ da det eneste anstændige at gøre. Alt andet er sku’ da at tage pis på deres ”kernekunder”, som jo i bund og grund er deres eksistensgrundlag!! Fnys!!
Invasion slutter i øvrigt tåleligt!! Der er selvfølgelig masser af åbenstående spørgsmål og to ret store cliffhangers, men der bliver trods alt slået en lille sløjfe på den gennemgribende plottråd.
5/6
#184 wiseguy 18 år siden
#185 filmz-jonasgr 18 år siden
Jeg er noget overrasket over, at Black Snake Moan har fået så høj en karakter. Nu er min interesse i hvert fald vakt, for en film som jeg absolut havde regnet med ville være elendig.
Med hensyn til "Slings & Arrows" er der nogen der kender den serie. Jeg havde ikke hørt om den før jeg læste denne anmeldelse. Og baseret på denne og også anmeldelserne af de to forrige sæsoner, så er det en meget interessant serie.
'Cause I'm evil"
#186 davenport 18 år siden
#187 HelmerJ 18 år siden
#188 Bony 18 år siden
#189 DarkLight 18 år siden
Så jeg får travt inden jeg skal se Depp kl 2015.
#190 cyberzed 18 år siden