#190, dejligt at høre! Og rart at se at nogen stadig kan holde til midnatsprem. Var du oppe på arbejde til normal tid i dag? Vi gamle, må jo finde andre glæder... :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#193 Selvfølgelig...kan man være Elvis om aftenen kan man også være Elvis om morgenen. Har mange års hård træning i at stå op søndag morgen efter en bytur også.
Er på vej ind i byen. Men desværre er det ikke til pubben. Må i aften nøjes med lidt omsorg fra kæresten og så se finalen i tv. Ikke at det er det værste. Men ville nu engang gerne have set kampen nede på Ryans. Jeg har svært nok ved at få luft når der ikke er røg, så tvivler stærkt på at jeg kan klare at sidde i 3+ timer på en røgfyldt pub.
Så alle jer andre der skal se kampen på værtshus, drik lige et par ekstra fadøl for mig :)
Har fået snakket med mine venner i nordsverige og fået aftalt lidt om 1-2 ugers rekreation oppe hos dem...bygning af bjælkehytte og hvad ellers der lige måtte falde for, muligvis en masse tur afsted i deres Volvo Valp på udkig efter bjørne og elge.
#191 HelmerJ 18 år siden
#192 Bony 18 år siden
#193 DarkLight 18 år siden
Vi gamle, må jo finde andre glæder... :)
#194 cyberzed 18 år siden
#195 lagoni 18 år siden
#196 filmz-Kadann 18 år siden
#197 Scherlund 18 år siden
Så alle jer andre der skal se kampen på værtshus, drik lige et par ekstra fadøl for mig :)
#198 Bony 18 år siden
#199 filmz-jonasgr 18 år siden
Kongen skriver sig ind i historiebøgerne endnu engang. Ældste spiller i en CL kamp.
'Cause I'm evil"
#200 cyberzed 18 år siden