Er lige kommet hjem fra skole og den sidste endelige eksamen i matematik. Den værste af dem. Den mundtlige.
Trak, selvfølgelig, det værste jeg overhovedet kunne komme op i. Som altid lige netop den ting jeg er svagest i. Eksponentielle vækster (y=b*a^x), Fordoblingskonstanter (T2) og Halveringskonstanter (T½).
Guderne må vide hvad jeg har ævlet om derinde i løbet af den halve time, men slap ud med et lykkeligt 9-tal. Jeg var SÅ sikker på at jeg ville dumpe da jeg først kiggede på den lille lap papir med eksamensspørgsmålet på. Var uendeligt tæt på at begynde at vræle helt ustyrligt, da jeg så hvad jeg havde trukket. Men der er en gud i det høje og en masse mennesker som har krydset alt hvad der krydses ku. 9. Er uendeligt stolt! Det skal sgu fejres med en Jack D. og cola + lidt lækkerier købt på nettet! YES!! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
God stemning på kontoret til morgen. Men solen skinner også og der er forlænget weekend :) Men øv! I dag er min sidste på nedsat tid. På tirsdag begynder den almindelige dagligdag, og det er slut med at gå til middag, som jeg ellers godt kunne vende mig til. Det er en dejlig kort dag. Weekenden står på havearbejde (urgh!) og min farmors 75års på søndag på det dejlige Løverodde www.cafeloeverodde.dk Håber på dårligt vejr så jeg ikke skal i haven. (Det er ikke noget jeg har bestemt, men på befaling fra kommandanten!)
Det bli'r en laaaaang dag for konen og jeg i dag! Terrorist nr. 1 også kaldet vores den yngste vækkede os kl 04:30. Det kunne der jo så rådes bod på, hvis man ku' gå tidligt i seng i aften! Men vi skal lige til et lille sølvbryllup og minibussen, som vi skal med hjem er belstilt til afgang kl. 02:30 i nat!! Så er det, at man er træt af, at man ikke kan fordrage kaffe!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#201 wiseguy 18 år siden
#202 davenport 18 år siden
Tömmermænd og morgensur!
#203 cyberzed 18 år siden
#204 davenport 18 år siden
#205 Bony 18 år siden
Trak, selvfølgelig, det værste jeg overhovedet kunne komme op i. Som altid lige netop den ting jeg er svagest i. Eksponentielle vækster (y=b*a^x), Fordoblingskonstanter (T2) og Halveringskonstanter (T½).
Guderne må vide hvad jeg har ævlet om derinde i løbet af den halve time, men slap ud med et lykkeligt 9-tal. Jeg var SÅ sikker på at jeg ville dumpe da jeg først kiggede på den lille lap papir med eksamensspørgsmålet på. Var uendeligt tæt på at begynde at vræle helt ustyrligt, da jeg så hvad jeg havde trukket. Men der er en gud i det høje og en masse mennesker som har krydset alt hvad der krydses ku. 9. Er uendeligt stolt! Det skal sgu fejres med en Jack D. og cola + lidt lækkerier købt på nettet! YES!! :D
#206 davenport 18 år siden
Men øv! I dag er min sidste på nedsat tid. På tirsdag begynder den almindelige dagligdag, og det er slut med at gå til middag, som jeg ellers godt kunne vende mig til. Det er en dejlig kort dag.
Weekenden står på havearbejde (urgh!) og min farmors 75års på søndag på det dejlige Løverodde www.cafeloeverodde.dk
Håber på dårligt vejr så jeg ikke skal i haven. (Det er ikke noget jeg har bestemt, men på befaling fra kommandanten!)
Har lyst til morgenmad
#207 wiseguy 18 år siden
#208 cyberzed 18 år siden
#208 Red Bull og hvad ellers de hedder :D
#209 davenport 18 år siden
Arbejdsmarkedsportalen er langsom i dag. Man skulle tro at deres server fungerede med håndsving. GRRRRRR!!!
Nå fri om 1½ time :D
#210 cyberzed 18 år siden