Nå, jeg er tilbage på arbejde igen, efter over 60 dage hjemme. Var lidt ved at vende mig til morgentv og rutinen hjemme, men nu er det dagligdag igen. De første 2 uger på deltid (8-12), derefter 14 dage fuld tid, og så 2 uger til Tyrkiet med alt betalt, 2 endnu en uges ferie, hvor jeg skal se Pearl Jam. Det går sku nok det hele!!
Men lidt underligt at være tilbage igen. Intet er forandret!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#79 ikke denne gang, var på den lokale kro som har egen bryg (sorte Odin, Porse, Brombær, klaverflytter og pilsner) dem var vi så lige rundt omkring mens vi nippede lidt til Brennvini (islandsk snaps) så forbi en kammerat på vejen hjem hvor vi røg i Jensen & Jensen drinks. Hjem over på Maxi hvor jeg møder en vejchikane som jeg skal inde om, det bliver så til for langt inden om og jeg må en tur om på skjoldet fordi jeg rammer kantstenen.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#71 davenport 18 år siden
Nå, jeg er tilbage på arbejde igen, efter over 60 dage hjemme. Var lidt ved at vende mig til morgentv og rutinen hjemme, men nu er det dagligdag igen.
De første 2 uger på deltid (8-12), derefter 14 dage fuld tid, og så 2 uger til Tyrkiet med alt betalt, 2 endnu en uges ferie, hvor jeg skal se Pearl Jam.
Det går sku nok det hele!!
Men lidt underligt at være tilbage igen. Intet er forandret!
#72 DarkLight 18 år siden
#73 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#74 intak 18 år siden
#75 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#76 cyberzed 18 år siden
#77 wiseguy 18 år siden
#78 HelmerJ 18 år siden
#79 cyberzed 18 år siden
#78 For meget absinth + champagne?
#80 HelmerJ 18 år siden