#76 - Tillykke! Hvilken skærm har du købt? Går selv og pønser på, at købe endnu en 20" til min computer (har en Samsung 205BW i forvejen, som jeg er meget glad for).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg sidder også kun med én skærm. Dvs. jeg har en anden skærm stående bag mig, men jeg mangler et grafikkort der kan klare to :( Og vores tekniske afdeling er #¤"%# sløve til at få shipped de grafikkort ud til os, vi har ventet lige siden jeg begyndte herude :/
Jeg sidder og ser "Folketinget idag" på DR2 og overvejer om man ikke burde sende en privat donation så Jørgen Arbo-Bæhr fra Enhedslisten ku' få sig nogle nye tænder..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#86 Jeg har sådan set to...har en bærbar med en ekstra skærm når jeg er på kontoret. Det er ganske rart at have sin database viewer på den eksterne mens man sidder og debugger på den primære :)
Jeg sidder gerne med 1-3x word dokumenter, 2x visual studio, 1x sqldeveloper plus det løse åbnet.. på én 19" skærm, og på én computer med 1gb ram, så selvom det er en ~2ghz dual core, så går det ikke tjept :(
Tror jeg vil nasse lidt ram inden længe.
#81 dyg 18 år siden
#82 cyberzed 18 år siden
#81 - Dell E228WFP, vi har et par stykker her på kontoret og de er super lækre :)
#83 dyg 18 år siden
#84 DarkLight 18 år siden
Jeg har selv en Dell 20,1" Widescreen.
#85 cyberzed 18 år siden
#84 Nej vi er stadig to der mangler at få skiftet vores Viewsonic 17" ud med 22" wide så det går ikke jeg bøffer en :)
#86 dyg 18 år siden
#87 Bony 18 år siden
#88 cyberzed 18 år siden
#89 dyg 18 år siden
Tror jeg vil nasse lidt ram inden længe.
#90 cyberzed 18 år siden