# 109 Også jeg, men det undre mig lidt at de ikke er kommet for det er snart en måned siden Carol sendt pakken :/
# 110 Føler med dig :(
Jeg selv har haft en rigtig god weekend, bl.a. i selskab med Evermind og frue, hvilket aldrig er kedeligt, så her tilbage på arbejde er det ikke lige frem entusiasme for et af øvhovederne herinde har lagt nogle rigtig møg og 1/2-færdige sager på mit bord :-/ - Hun er meget sjusket på når det kommer til administrative opgaver og hun får endda 10 K mere end jeg - Suk !
Weekenden vel overstået, med et eksempel på hvordan min 30 års fødselsdag ikke skal være om et par år, om ikke andet fik jeg da snakket med nogen gamle gode venner :)
Ja, det var så den weekend. Tilbage på job, mens solen hamrer ned fra en skyfri himmel. Leveren er blevet trænet, så den er klar til at tage til Tyrkiet og tørlægge regionen. Nu mangler der bare at blive købt nogle piller for dårlig mave, så er alt klar.
Ville nu hellere ligge ved stranden, end at sidde her. (Der er varmt på kontoret!!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#113 Ja, suk, det er noget skidt :( Carol fik ikke et tracking nummer eller noget, da hun sendte pakken denne gang? Hvis jeg ringer til told kan jeg så give dem noget info omkring afsendelsessted, postkontor eller noget?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Leder lige nu efter mit vaskekort, forstår ikke hvor det kan ha' forputtet sig. Og jeg har absolut intet rent tøj lige nu, så det må godt snart dukke op...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
# 116 Riger til hende i aften og beder om diverse oplysninger. Jeg ved hun har både Track/Trace og forsikringsnr, så det sender jeg eller ringer jeg til dig om i aften.
#111 filmz-Bruce 18 år siden
#112 filt 18 år siden
#113 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 110 Føler med dig :(
Jeg selv har haft en rigtig god weekend, bl.a. i selskab med Evermind og frue, hvilket aldrig er kedeligt, så her tilbage på arbejde er det ikke lige frem entusiasme for et af øvhovederne herinde har lagt nogle rigtig møg og 1/2-færdige sager på mit bord :-/ - Hun er meget sjusket på når det kommer til administrative opgaver og hun får endda 10 K mere end jeg - Suk !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#114 cyberzed 18 år siden
Weekenden vel overstået, med et eksempel på hvordan min 30 års fødselsdag ikke skal være om et par år, om ikke andet fik jeg da snakket med nogen gamle gode venner :)
#115 davenport 18 år siden
Tilbage på job, mens solen hamrer ned fra en skyfri himmel.
Leveren er blevet trænet, så den er klar til at tage til Tyrkiet og tørlægge regionen.
Nu mangler der bare at blive købt nogle piller for dårlig mave, så er alt klar.
Ville nu hellere ligge ved stranden, end at sidde her. (Der er varmt på kontoret!!)
#116 filmz-Bruce 18 år siden
#117 lagoni 18 år siden
#118 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#119 filmz-Bruce 18 år siden
#120 chandler75 18 år siden