Har lige snakket med min tillidsrep. og det viser sig nu at øvhovedet heller ikke er gået videre med min lønforhandling ... grrrrr ... hun forsøger sandelig at gøre livet surt for mig lige meget hvad jeg gør.
Har også lige fået at vide fra en kollega at hun nu er begyndt også at genere hende. HK hvor vil jeg håber at hun snart selv får lov til at mærke alt den smerte/frustration hun påfører andre.
Fuck ... jeg kan mærke hun bringer blodet i kog hos mig :)
#123 - hvis det var dig, har du bare at komme tilbare til Odense med det, for mit temperament kan snart ikke klare eftersøgningen mere (det er nu du skal være bange - bare lidt, kom nu...)
Nu holder jeg spisepause, så må jeg lede videre bagefter. Er ved at frygte ubetænksomme mig er kommet til at smide det ud - tror det samme skete for mit usb-stik...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#125 Men er du nu ikke i en position, hvor du kan bruge din chef mere til at lægge pres på den m..kælling? Hun kan måske kaste et par sten i vejen, men hun kan vel ikke få held til at blokere?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Selvfølgelig var det i en bukselomme... Fandt det åbenbart utænkelig at jeg kunne ha' træningsbukser på da jeg vaskede sidst. Dumme mig. Men nu skal der vaskes :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg er lidt (Læs: MEGET) træt af hun fortsætter på denne måde. Hun stresser mig i den grad :) Hvad værre er hun skal forhandle min løn da hun er over mig og har forhandlingsretten på min faggruppe :-/
Jeg tog derfor kontakt til min tillidsmand i dag og forhørt mig og hun vil gør hvad hun kan for at jeg kan beholde mine tillæg.
Fatter simpelt hen ikke hun får lov til at behandle andre på den måde. Jeg snakkede også med en hun også behandler skidt og hun er ved at være, hvor jeg var for 2 år siden. Gid man kunne vinde i Lotto så man kunne hjælpe hende væk :/ - Øv havde ellers sådan en god weekend :(
#121 Benway 18 år siden
#122 lagoni 18 år siden
#123 cyberzed 18 år siden
#124 davenport 18 år siden
#125 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Har lige snakket med min tillidsrep. og det viser sig nu at øvhovedet heller ikke er gået videre med min lønforhandling ... grrrrr ... hun forsøger sandelig at gøre livet surt for mig lige meget hvad jeg gør.
Har også lige fået at vide fra en kollega at hun nu er begyndt også at genere hende. HK hvor vil jeg håber at hun snart selv får lov til at mærke alt den smerte/frustration hun påfører andre.
Fuck ... jeg kan mærke hun bringer blodet i kog hos mig :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#126 lagoni 18 år siden
Nu holder jeg spisepause, så må jeg lede videre bagefter. Er ved at frygte ubetænksomme mig er kommet til at smide det ud - tror det samme skete for mit usb-stik...
#127 filmz-Bruce 18 år siden
#128 lagoni 18 år siden
#129 chandler75 18 år siden
#130 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Jeg tog derfor kontakt til min tillidsmand i dag og forhørt mig og hun vil gør hvad hun kan for at jeg kan beholde mine tillæg.
Fatter simpelt hen ikke hun får lov til at behandle andre på den måde. Jeg snakkede også med en hun også behandler skidt og hun er ved at være, hvor jeg var for 2 år siden. Gid man kunne vinde i Lotto så man kunne hjælpe hende væk :/ - Øv havde ellers sådan en god weekend :(
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***