Takker :) Det skal jo lige siges, at jeg ikke har andre HD-titler at sammenligne med (som jeg kan afspille), så det er sikkert nemt at blive imponeret over lydsiden på sådan en udgivelse. :)
#25 Hvis du kan sætte tid af, så er jeg frisk om to uger på en demoaften. Så kan du komme forbi og nuppe din PS3'er med og så kigger vi forskellige sager igennem. Så kan du måske bedre bedømme lydsporene. For de er nemmerlig flotte!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#27 hvis jeg kan vade rundt på strøget med min xbox360 efter jeg havde købt den, med kasse og det hele i 3-4 timer, så kan du også slæbe en PS3 frem og tilbage.
Ved godt PS3'en er en del tungere 8-)
Need HDTV now...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#21 evermind 18 år siden
Det er sgu da ikke mange års værnepligt, de fjernsyn får hos dig ...? ;)
#22 filmz-Kadann 18 år siden
Der er jo intet i vejen for at det bliver placeret for enden af min seng til den tid, for at erstatte mit 20" i soveværelset. :)
#23 evermind 18 år siden
Du er i sandhed en levemand! :D
#24 filmz-Bruce 18 år siden
#25 filmz-Kadann 18 år siden
Takker :) Det skal jo lige siges, at jeg ikke har andre HD-titler at sammenligne med (som jeg kan afspille), så det er sikkert nemt at blive imponeret over lydsiden på sådan en udgivelse. :)
#26 filmz-Bruce 18 år siden
#27 filmz-Kadann 18 år siden
Det er ikke umuligt at vi kan finde ud af noget. Jeg skal dog lige finde ud af om den er til at slæbe rundt på, fordi den er ikke helt let. :)
#28 elwood 18 år siden
Ved godt PS3'en er en del tungere 8-)
Need HDTV now...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#29 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg er mere bekymret for om den kommer til skade. :)
#30 elwood 18 år siden
derimod har jeg hørt PS3'en sku være den rene støvmagnet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"