#130 Det skal du sgu ikke finde dig i. Du skal bare blive ved at presse på med tillidsmanden, ellers tag det op med din chef. Ingen kan være tjent med sådan en opførsel. Det lugter jo langt væk af misundelse og magtmisbrug.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Som skrevet i #48, havde jeg i torsdags et Office Space moment på jobbet, hvor chefen fik mine synspunkter råt og usødet.
Godt nok har jeg ikke fået folk under mig, men jeg er alligevel blevet forfremmet, selvom jeg fortalte chefen at jeg reelt ikke har lavet noget som helst de sidste 2 mdr.
Tja, havde jeg været chef og en eller anden fortalte mig at han ikke havde lavet noget i to mdr., så havde jeg sikkert fyret vedkommende, men hvad ved jeg? ;)
Er stadig ved at komme mig over en udtalelse fra kæresten i går aftes. Hun brokkede sig over at jeg skrev "www." foran f.eks. filmz.dk i addressebaren i browseren. For som hun sagde: Det ser grimt ud.
Jeg prøvede at skrive det i går. Men hun nåede at hive stikket til computeren inden jeg fik det skrevet. Men nu er hun ved at lave noget i køkkenet så nu kan jeg få det skrevet.
#131 filmz-Bruce 18 år siden
#132 filmz-Bruce 18 år siden
#133 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 132 Glæder mig til at lytte til den nye :) .. nu vil jeg ellers slukke og lukke og tage hjem :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#134 filmz-Kadann 18 år siden
Godt nok har jeg ikke fået folk under mig, men jeg er alligevel blevet forfremmet, selvom jeg fortalte chefen at jeg reelt ikke har lavet noget som helst de sidste 2 mdr.
Oh, the irony.
#135 filmz-Bruce 18 år siden
#136 filmz-Kadann 18 år siden
Tja, havde jeg været chef og en eller anden fortalte mig at han ikke havde lavet noget i to mdr., så havde jeg sikkert fyret vedkommende, men hvad ved jeg? ;)
#137 filmz-Bruce 18 år siden
#138 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Godt gået Kadann ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#139 Scherlund 18 år siden
Jeg prøvede at skrive det i går. Men hun nåede at hive stikket til computeren inden jeg fik det skrevet. Men nu er hun ved at lave noget i køkkenet så nu kan jeg få det skrevet.
#140 dyg 18 år siden