Fik en tidlig fødselsdagsgave af min dejlige kæreste. En Sony Ericsson W880i. Ja tak til kvallitet! (Det gælder dem begge) =)
Davenport: Dog ikke en tusch af Bacon i denne omgang. Skrift og stjerner over hele brystet. Fik min første for seks år siden og har ikke rigtigt ku stoppe igen. Så nu er de sidste ligesom gået lidt amok!
Rock N' Fucking Roll style! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Så gik det fandme i orden med lejligheden på Frederiksberg - men slet ikke uden en masse torvtrækkeri og i bund og grund er jeg overrasket over at det blev til noget. Ærligt talt synes jeg min udlejer er "lidt" af en klovn, men det er noget jeg kan lære at leve med - har haft nogle seriøst kæmpe idioter som udlejere gennem tiden, og han er hverken den første eller sidste.
Derfor - jeg flytter til Frederiksberg d. 1/9 i en 140 m2 lejlighed, hvor vi vil leje et eller to værelser ud til en logerende. :)
#181 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#182 gi-jones 18 år siden
#183 elwood 18 år siden
#184 Bony 18 år siden
Fik en tidlig fødselsdagsgave af min dejlige kæreste. En Sony Ericsson W880i. Ja tak til kvallitet! (Det gælder dem begge) =)
Davenport: Dog ikke en tusch af Bacon i denne omgang. Skrift og stjerner over hele brystet. Fik min første for seks år siden og har ikke rigtigt ku stoppe igen. Så nu er de sidste ligesom gået lidt amok!
Rock N' Fucking Roll style! :D
#185 elwood 18 år siden
Jamen tillykke med det.
#186 Bony 18 år siden
Og tak.. ;)
#187 cyberzed 18 år siden
#188 dolphinfriendly 18 år siden
Derfor - jeg flytter til Frederiksberg d. 1/9 i en 140 m2 lejlighed, hvor vi vil leje et eller to værelser ud til en logerende. :)
#189 Bony 18 år siden
#190 filmz-Bruce 18 år siden