Min bærbare er ved at være 4 år gammel og tastaturet ku godt bruge en udskiftning også, men det er så fordi jeg spildte yoghurt ned i det (jeg ku' da ikke vide der skal være låg på en drikkeyoghurt når man ryster den!), så to knapper ikke virker... Ellers har det holdt forbløffende godt, klaret både slid, flormelis og lidt vand.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har lige afleveret en opgave efter at have pløjet mig igennem 900 sider uopgivet japansk tekst om kulturudveksling på en uge. Finansministeriet i Japan (METI) udgiver rapporter, der er mindst lige så kedelige at læse som den danske modpart. Men jeg fik da lavet lidt (forhåbenlig) brugbar analyse af deres national branding-strategier. Man laver de særeste ting på universitetet. Men nu vil jeg gøre noget fornuftigt og drikke hjernen ud med nogle venner nede på stranden ;)
Sidder og stener efter 12 timers arbejde. Er helt kvæstet og dehydreret. De sidste 5 timer stormede jeg rundt. Nu står den på afslapning og sofa. Har lyst til is...
#191 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#192 dolphinfriendly 18 år siden
#193 Guts 18 år siden
#194 filmz-Kadann 18 år siden
#195 lagoni 18 år siden
#196 davenport 18 år siden
Vi ses om 14 dage på filmz.
Nu rejser jeg sku afsted. O/
#197 cyberzed 18 år siden
#198 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#199 mr gaijin 18 år siden
Har lige afleveret en opgave efter at have pløjet mig igennem 900 sider uopgivet japansk tekst om kulturudveksling på en uge. Finansministeriet i Japan (METI) udgiver rapporter, der er mindst lige så kedelige at læse som den danske modpart. Men jeg fik da lavet lidt (forhåbenlig) brugbar analyse af deres national branding-strategier. Man laver de særeste ting på universitetet. Men nu vil jeg gøre noget fornuftigt og drikke hjernen ud med nogle venner nede på stranden ;)
#200 stefsims 18 år siden
Sidder og stener efter 12 timers arbejde. Er helt kvæstet og dehydreret. De sidste 5 timer stormede jeg rundt.
Nu står den på afslapning og sofa.
Har lyst til is...