Gravatar

#101 evermind 18 år siden

Det må være de gratis øl, der trækker. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#102 DarkLight 18 år siden

#101, finansere cyberzed med øl? Så skal jeg vist have et ekstra job :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#103 evermind 18 år siden

Hehe, eller sadle om og åbne et bryggeri?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#104 cyberzed 18 år siden

#100 Nej, firmaet er rykket til Skive, og om jeg kører Thisted->Skive eller Holstebro->Skive giver stort set det samme for mig, men de gamle har givet mig tilbudet om gratis husleje så jeg kan samle nogen penge sammen til enten hus eller hvad jeg måtte finde på til foråret.

#101 Hørt Hørt :D

#103 Der er Thisted Bryghus allerede...mmmm Porse Guld :)~~~~~
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#105 davenport 18 år siden

Har lige været oppe og lakere et hanebånd med køkkenbordslak. Det ser faktisk godt ud, men det skal lige have en tur mere, før det rigtig virker. Så nu venter jeg på at det tørrer.
Jeg synes problemet (for mig) ved at lave hus, er at jeg altid mangler et eller andet for at komme videre.
I dette tilfælde en elektrisk boremaskine, så jeg kunne lave nogle hylder til mine dvder, som der er for mange af til reolen. (Sådan ca. 70 !!)
Og så går det igen i stå. :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#106 davenport 18 år siden

Ha ha - de sagde lige i De Sorte Spejdere, at Klaus Bondam er teknik & Miljø borgmester, fordi han har forstand på kloarker og lange, sorte rør :D
Gravatar

#107 elwood 18 år siden

tomme jordbærpose, hvad er det lige de har gang i 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#108 davenport 18 år siden

Ja de har vidst sprøjtet en smule hasss i armen i dag ;)
Gravatar

#109 elwood 18 år siden

#108 ahh det en børnebog, for satan den er langt ude, de er helt færdige af grin over at læse op fra den, stakkels Anders
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#110 davenport 18 år siden

Ja, det er godt nok sjovt i dag. Jeg var også helt færdig før, da han bare sad og hulkede af grin. De har sku deres øjeblikke, de to :D

Skriv ny kommentar: