Jeg sidder og læser om 'poetik och lingvistik', og ja, det er på svensk. Svensk. Tror snart jeg opgiver og kravler under dynen for at pleje min dundrende hovedpine og forkølelse.
Er desuden ved at være færdig med andet gennemsyn af Firefly og hvor den serie dog fantastisk. Hvis man kunne blive gift med en serie, var jeg for længst løbet væk med den.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder og drikker kaffe, med news i baggrunden. Venter egentlig bare på at der kommer landskamp. Og de strejker på DR, så det er godt det ikke er dem der sender den.
Ellers en lidt kedelig dag heromkring..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg sidder og kører den store slacker-stil på jobbet, mens jeg skæver lidt efter nyt arbejde.
I sidste uge sagde jeg mit job op, men chefen ville have at vi skulle vente med at gøre det offentligt, så han kunne få det med i sin informationsmail for denne uge - ikke at jeg kunne se det smarte i det, men sådan er det jo bare. Det korte af det lange er, at jeg stopper på jobbet på fredag og skal i gang med at finde noget nyt.
Heldigvis har jeg allerede en jobsamtale på mandag, så jeg klarer mig nok. :)
#111 lagoni 18 år siden
Er desuden ved at være færdig med andet gennemsyn af Firefly og hvor den serie dog fantastisk. Hvis man kunne blive gift med en serie, var jeg for længst løbet væk med den.
#112 filmz-Bruce 18 år siden
#113 elwood 18 år siden
#112 du ville om ikke andet mærke at du var i live hver dag, på både ondt og godt... nok mest ondt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#114 filmz-Bruce 18 år siden
#115 filmz-sanjo 18 år siden
#116 gi-jones 18 år siden
#117 Bony 18 år siden
#118 davenport 18 år siden
Og de strejker på DR, så det er godt det ikke er dem der sender den.
Ellers en lidt kedelig dag heromkring..
#119 filmz-Kadann 18 år siden
I sidste uge sagde jeg mit job op, men chefen ville have at vi skulle vente med at gøre det offentligt, så han kunne få det med i sin informationsmail for denne uge - ikke at jeg kunne se det smarte i det, men sådan er det jo bare. Det korte af det lange er, at jeg stopper på jobbet på fredag og skal i gang med at finde noget nyt.
Heldigvis har jeg allerede en jobsamtale på mandag, så jeg klarer mig nok. :)
#120 davenport 18 år siden
Det er bare et udkast, men hvad synes i?
http://aycu13.webshots.com/image/27372/20030275343...