Sidder og ser Aab-Brøndby. Nu er det ikke kun fans, der råber og skriger, men spillerne der indbyrdes tæsker hinanden midt på banen. Utroligt. Men i det mindste betyder det, at AGF kommer over stregen, så jeg er glad og tilfreds.
Lige meget hvordan man vender og drejer situationen med BIF, og hvilken klub man holder med, mener jeg det er en ganske sørgelig udvikling. Jeg synes det er ufatteligt, at folkene på Vestegnen endnu ikke har fattet at der skal drastiske ændringer til, for at rette op på skuden. Mens de kramagtigt holder fast i fortiden, suser de andre klubber forbi i tabellen...og nu ligner BIF mest af alt kandidater til nedrykning, for mere ringe bold skal man længe lede efter. Det kan være Per Bjerregaard har skabt BIF og ført dem frem som et dansk storhold - men han har satme også formået at smadret det igen.
Jep Bjerregaard står som en anden kaptajn ved roret på Titanic og ser lortet går ned. Og så kan han glæde sig over, at han har holdt kapitalisterne og de grumme aktionærer fra fadet. En god deal hr. Bjerregaard og en sørgelig udvikling for dansk fodbold. Hvis FCK skal videre internationalt, kræver det en klub som Brøndby til at presse dem.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har siddet og leget lidt med nogle USA fotos, jeg er sgu bange for at Picasa har fucked nogle af mine Raw billeder op, det ser ud til at alle de billeder der er mere eller mindre underexponeret, har Picasa selv "rettet" op, med det udfald at de er blevet vildt pixileret, og hvad jeg lige kan se så har det gemt informationer i filen, så der er ikke så meget at komme efter :( MEGA (R)ØV! lorte program.
Nu vil jeg gå ind og dulme nerverne/rase af med en actionfilm.
#221 mr gaijin 18 år siden
#222 Notional 18 år siden
Som værterne sagde: Listen lyver ikke, Brøndby er bare ikke et bedre hold.
#223 Guts 18 år siden
Lige præcis!
Det er en dejlig tid at være FCK'er i!
#224 dolphinfriendly 18 år siden
#225 filmz-Bruce 18 år siden
#226 Bates 18 år siden
#227 aknot 18 år siden
Nu vil jeg gå ind og dulme nerverne/rase af med en actionfilm.
#228 cyberzed 18 år siden
#229 filmz-bullettooth 18 år siden
#230 Bony 18 år siden