Fuck en morgen.. Den første bil er jo færdig, så vi har lånt min fars denne uge. Den var fuldstændig flad til morgen, så jeg anede ikke hvordan jeg skulle komme til Vejle. Det endte med at min kærestes kusines mand måtte køre mig, og jeg nåede det sku til halv ni og min første samtale. Dertil fik jeg så lige "føl" på hele dagen... Først nu er adrenalinen ved at være på niveau. Godt det ikke var en mandag!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er lige blevet færdig med den første af de tyske Edgar Wallace-filmatiseringer. Jeg har købt to af de otte bokse, der er udgivet med dem i Tyskland, mest fordi jeg er interesseret i deres indflydelse på de italienske mordmysterier fra 1970'erne. Filmen, jeg startede med, var Frøen (el. Frøens maske) fra 1959 og var virkeligt ikke særligt god. Usammenhængende historie og klodset behandling. Men det var da interessant, at der var en lille dansk vinkel på det hele: De første i serien blev åbenbart optaget i hos Palladium i Hellerup. Der dukker ind imellem danske skuespillere op som statister, og Rosenborg er også med. En gennemgående fejl er, at rattene sidder i den forkerte side, når nu filmen skal foregå i London :-) Håber på lidt mere underholdning fra næste film fra boksen.
Ellers så venter på svar fra en italiensk plakatpusher. Jeg har fået at vide, at han har en stor (140x200cm) plakat liggende fra en af mine italienske yndlingsfilm og oven i købet til næsten halv pris af, hvad jeg har set den til før (hos en forhandler, der desværre nåede at sælge den til en anden). Nu mangler jeg bare at få svar om, hvilken tilstand den er i. Desværre er de ved at flytte deres forretning, så mailkorrespondancen føles som at være med i en telefonsamtale i Rumrejsen 2001: De svarer med 1-2 ugers forsinkelse.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Er lige kommet hjem fra samme mareridt som #68 var igennem: Ca et døgns rejsetid fra LAX til Århus V - Jeg glæder mig som en tosset til de opfinder teleportere.
Men efter en rigtig god ferie, så kan man vel godt overleve lidt fra den negative skuffe. Nu vil jeg kaste mig i seng og drømme om de 5700km vi har kørt de sidste par uger, og alle de personligheder vi har mødt på turen.
Btw. at opleve 50+ graders varme, og kun et par timer efter at stå med bare fødder i en bunke sne, det er lidt fedt. Jeg elsker USA's mangfoldige natur. Fra Death Valley til Yosemite er der ganske kort, men det er virkeligt to helt forskellige natur-oplevelse.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Man lærer at hade LAX ret hurtigt :) Jeg talte 10 forskellige køer, jeg var nød til at stå i før jeg sad i flyet. Screeningen af check-in baggagen er min favorit.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Er der egentlig nogen der synes det er fedt at bestille noget? Jeg mener, jeg har et godt job osv., men jeg var bestemt ikke lige så motiveret som vækkeuret i morges.. Er der nogen der bare er 100% happy camper om morgenen, og bare jorder der ud af med et smil så stort, at man skulle tro, at de ikke havde et centralnervesystem???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er ved at pakke lidt gaver helt ud, har fået sluttet ny mus til og skal snart ha' hittet ud af at gøre ny dvd-afspiller kodefri.
I går var jeg på Brasserie Klitgaard, et ganske anbefalelsesværdigt sted. 3 retter af høj kvalitet til 200 kr, billigt, velsmagende og større portioner end forventet. Deres stole er dog ikke så gode, men det overlever man nok.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#101 davenport 17 år siden
Det endte med at min kærestes kusines mand måtte køre mig, og jeg nåede det sku til halv ni og min første samtale. Dertil fik jeg så lige "føl" på hele dagen...
Først nu er adrenalinen ved at være på niveau.
Godt det ikke var en mandag!
#102 elwood 17 år siden
Fire unge galt afsted i Cobraen
Kan slet ikke forstille mig, hvordan det må være og se sine børn i frit fald i en rutsjebane.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#103 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Nåå men når jeg nu ike kan se så meget dvd for tiden, har jeg til gengæld fået lyttet til en masse soundtracks fra før og nu.
Hvor er der dog skrevet meget fedt musik til film gennem tiden, som bare er tidsløst :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#104 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Håber på lidt mere underholdning fra næste film fra boksen.
Ellers så venter på svar fra en italiensk plakatpusher. Jeg har fået at vide, at han har en stor (140x200cm) plakat liggende fra en af mine italienske yndlingsfilm og oven i købet til næsten halv pris af, hvad jeg har set den til før (hos en forhandler, der desværre nåede at sælge den til en anden). Nu mangler jeg bare at få svar om, hvilken tilstand den er i. Desværre er de ved at flytte deres forretning, så mailkorrespondancen føles som at være med i en telefonsamtale i Rumrejsen 2001: De svarer med 1-2 ugers forsinkelse.
#105 dyg 17 år siden
Men efter en rigtig god ferie, så kan man vel godt overleve lidt fra den negative skuffe. Nu vil jeg kaste mig i seng og drømme om de 5700km vi har kørt de sidste par uger, og alle de personligheder vi har mødt på turen.
Btw. at opleve 50+ graders varme, og kun et par timer efter at stå med bare fødder i en bunke sne, det er lidt fedt. Jeg elsker USA's mangfoldige natur. Fra Death Valley til Yosemite er der ganske kort, men det er virkeligt to helt forskellige natur-oplevelse.
#106 gi-jones 17 år siden
#107 tiany 17 år siden
8 timers daglig pluk af varer, det er bare enhvers ønske job :(
#108 davenport 17 år siden
Jeg mener, jeg har et godt job osv., men jeg var bestemt ikke lige så motiveret som vækkeuret i morges..
Er der nogen der bare er 100% happy camper om morgenen, og bare jorder der ud af med et smil så stort, at man skulle tro, at de ikke havde et centralnervesystem???
#109 DarkLight 17 år siden
#110 lagoni 17 år siden
Jeg er ved at pakke lidt gaver helt ud, har fået sluttet ny mus til og skal snart ha' hittet ud af at gøre ny dvd-afspiller kodefri.
I går var jeg på Brasserie Klitgaard, et ganske anbefalelsesværdigt sted. 3 retter af høj kvalitet til 200 kr, billigt, velsmagende og større portioner end forventet. Deres stole er dog ikke så gode, men det overlever man nok.