Tilbage efter et par dage i sengen/under dynen, men er på vej tilbage igen, da jeg stadig har det af HT og DSB :-/ ... for at gøre det hele bedre mistede jeg både dankort og medicin på vej til arbejde - Øv :( ... er det den 13. i dag ;)
Jeg ønsker at min arbejdsdag snart ender. Tingene bliver mere og mere indviklet i dag, og jeg ryger konstant af systemet. Jeg skal nu for 3. gang skrive et forlængelsesbrev, fordi man ikke kan gemme.. Det er under alt kritik, og det er frustrerende..
Halv 3 har jeg glemt alt om det her til mandag, og skal ud og hente bil.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Går og rydder lidt op, mens jeg høre 1up podcast fra E3... Nåja og så forsøger jeg og finde en god plads til ham Her, som jeg har fået af min fætter, der kom hjem fra USA i går (han har også fået set Wall-E da han var derover, så nu har jeg to personer jeg hader hehe)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige været ude og shoppe lidt møbler. Som jyde kan man jo ikke lade være med at forhandle om priseren, så jeg fik et afslag i prisen på 2500 kr. Det er jeg godt tilfreds med.
Har siddet og læst hele dagen, med få pauser, hvor jeg har gået hen til vinduet og set på den nye bil. Og drukket øl.
Nu skal vi over til de grå, og spise "revelsben" og ribbensteg. Jeg hader at spise ting med knogler i, så det er pga. mig, at vi skal ha steg. Dertil rødvin i rigelige mængder, hvis jeg kender de gamle ret. De har oven i købet ferie, så det skal nok blive spas.
Damn mine øjne slører pga. læsning. Tror det betyder briller...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#191 davenport 17 år siden
#192 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#193 davenport 17 år siden
Jeg ønsker at min arbejdsdag snart ender. Tingene bliver mere og mere indviklet i dag, og jeg ryger konstant af systemet. Jeg skal nu for 3. gang skrive et forlængelsesbrev, fordi man ikke kan gemme.. Det er under alt kritik, og det er frustrerende..
Halv 3 har jeg glemt alt om det her til mandag, og skal ud og hente bil.
#194 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#195 filmz-Bruce 17 år siden
#192 Suk, suk og 3 gange suk. God bedring :(
#196 filmz-muffin 17 år siden
#197 tiany 17 år siden
#198 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#199 Corgan 17 år siden
Har lige været ude og shoppe lidt møbler. Som jyde kan man jo ikke lade være med at forhandle om priseren, så jeg fik et afslag i prisen på 2500 kr. Det er jeg godt tilfreds med.
#200 davenport 17 år siden
Nu skal vi over til de grå, og spise "revelsben" og ribbensteg. Jeg hader at spise ting med knogler i, så det er pga. mig, at vi skal ha steg.
Dertil rødvin i rigelige mængder, hvis jeg kender de gamle ret. De har oven i købet ferie, så det skal nok blive spas.
Damn mine øjne slører pga. læsning. Tror det betyder briller...