Sidder og er forvirret over alle de ting jeg skal gøre. Skrive opgave til August og ordne alle de ting der skal ordnes i forbindelse med mit ophold i München. Jeg håber lidt at kunne overtale min far til at køre mig derned, istedet for at skulle arrangere alt muligt med fragtmand osv.
Og en ting jeg ikke forstår, hvorfor sender de papir ud til en på tysk til en erasmus studerende. Sandsynligheden for at vedkommende kan tysk er nok ikke særlig høje, men måske det er en måde at få folk til at lære sproget på :D
Puha bureaukrati, papirer.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jo jo, men tag så fanboy-faktoren med ind i overvejelsen. Vi har jo på filmz haft folk der har udråbt filmen til at være verdens bedste, uden at have set den, så der er sikkert masser af hyped fanboys derude, der har fået 10'er-kløe.
Jeg sidder og har lidt ondt af mig selv fordi jeg har ømme muskler i dag.
For ca. 14 dage siden og jeg foden i den anden hånd (?), da der pludselig strømmede motivation ud af min hjerne og siden da jeg har jeg trænet alle hverdage, bortset fra sidste fredags (vores motionsrum på arbejdet var lukket), samt skåret kraftigt ned på alle de der usunde ting.
Grunden til at jeg endelig fandt motivation, er en kombination af ømme ben altid p.g.a. vægten og selvfølgelig udsigten til "herlige" ting som sukkersyge og diverse hjertesygdomme.
Jeg kan allerede se forskellen, da mine t-shirts sidder løsere og jeg er på nippet til at kunne spænde bæltet et hak ind, hvilket jo kun giver ekstra motivation og i stedet for at sige "jeg prøver", kører jeg Yoda-stilen: "Do or do not, there is no try", hvilket virker fantastisk. At prøve giver altid muligheden for at fejle og det har min krop ikke råd til.
Nå, tid til lidt morgenmad. God weekend til jer alle. :)
Får endelig ferie i dag, skal bare lige have dagen overstået, men motivationen er ikke særlig stor. Måske fordi jeg er begyndt at blive syg, men ikke kan tillade mig at blive hjemme fordi vi er så lidt på arbejde. Min arbejdsplads har kørt med det princip at alle kunne få ferie når de ville, hvilket har resulteret i at 25-30 mennesker har haft ferie på samme tid, så os 15 der er tilbage har måtte trække læsset de sidste 2 uger. Næste år indfører de til alt held begrænsninger, således at max 8 kan få ferie i en den samme uge, det var fandme også på tide.
Jeg har kontaktet en sundhedscoach gennem mit arbejde, da en underafdeling (eller Business Unit, som det hedder her) beskæftiger sig med helbred. Så efter sommer taber jeg mig!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#181 filmz-muffin 17 år siden
#182 filmz-jonasgr 17 år siden
Og en ting jeg ikke forstår, hvorfor sender de papir ud til en på tysk til en erasmus studerende. Sandsynligheden for at vedkommende kan tysk er nok ikke særlig høje, men måske det er en måde at få folk til at lære sproget på :D
Puha bureaukrati, papirer.
'Cause I'm evil"
#183 DarkLight 17 år siden
#184 filmz-sanjo 17 år siden
#185 filmz-Kadann 17 år siden
Jo jo, men tag så fanboy-faktoren med ind i overvejelsen. Vi har jo på filmz haft folk der har udråbt filmen til at være verdens bedste, uden at have set den, så der er sikkert masser af hyped fanboys derude, der har fået 10'er-kløe.
#186 filmz-Kadann 17 år siden
For ca. 14 dage siden og jeg foden i den anden hånd (?), da der pludselig strømmede motivation ud af min hjerne og siden da jeg har jeg trænet alle hverdage, bortset fra sidste fredags (vores motionsrum på arbejdet var lukket), samt skåret kraftigt ned på alle de der usunde ting.
Grunden til at jeg endelig fandt motivation, er en kombination af ømme ben altid p.g.a. vægten og selvfølgelig udsigten til "herlige" ting som sukkersyge og diverse hjertesygdomme.
Jeg kan allerede se forskellen, da mine t-shirts sidder løsere og jeg er på nippet til at kunne spænde bæltet et hak ind, hvilket jo kun giver ekstra motivation og i stedet for at sige "jeg prøver", kører jeg Yoda-stilen: "Do or do not, there is no try", hvilket virker fantastisk. At prøve giver altid muligheden for at fejle og det har min krop ikke råd til.
Nå, tid til lidt morgenmad. God weekend til jer alle. :)
Edit: #183 - det ser sgu lovende ud.
#187 tiany 17 år siden
Min arbejdsplads har kørt med det princip at alle kunne få ferie når de ville, hvilket har resulteret i at 25-30 mennesker har haft ferie på samme tid, så os 15 der er tilbage har måtte trække læsset de sidste 2 uger. Næste år indfører de til alt held begrænsninger, således at max 8 kan få ferie i en den samme uge, det var fandme også på tide.
#188 El vez 17 år siden
#186 Godt gaaet :D
#189 davenport 17 år siden
Så efter sommer taber jeg mig!
#190 tiany 17 år siden