Skal til Bruce Springsteen koncert i morgen. Er der nogen der ved hvilke sange han spillede til de forrige koncerter, fx senest i Tyskland? Er der et sted ude på nettet hvor man kan se sang listen?
Adam Raised A Cain Radio Nowhere No Surrender The Promised Land Spirit In The Night Rendezvous Candy's Room Atlantic City Janey Don't You Lose Heart Darlington County Because The Night She's The One Livin' In The Future Mary's Place Fire For You The River The Rising Last To Die Long Walk Home Badlands Out In The Street Girls In Their Summer Clothes Tenth Avenue Freeze-Out Born To Run Bobby Jean Dancing In The Dark American Land
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#36 Glæd dig. Han er en sublim performer. I "gamle dage" gjorde E Street Band venligt grin med deres kollegaer i andre New Jersey Bands, som skulle spille samme aften.
Kom og se starten, så kan I tage afsted og spille og så kan I nå tilbage og se slutningen!
Der er aldrig noget, der hedder en dårlig aften, når E Street Band spiller, med mindre man altså er Thomas Treo.
Efter en aften hos min bror med gæster og hygge, satte jeg mig ned og så Springsteen Live in NY på fuld hammer og er nu fuldt ladet op til dagens højdepunkt, når prædikanten over dem alle endnu engang løfter os op over middelmådigheden og får os til at tro på alt der er godt ... i det mindste i 3 timer.
Stones, Beatles, CCR, whatever. E Street Band ... ingen over, ingen under!
#31 filmz-sanjo 17 år siden
#32 filmz-Bruce 17 år siden
Sidste i Paris med det fedeste hårdeste udlæg:
Adam Raised A Cain
Radio Nowhere
No Surrender
The Promised Land
Spirit In The Night
Rendezvous
Candy's Room
Atlantic City
Janey Don't You Lose Heart
Darlington County
Because The Night
She's The One
Livin' In The Future
Mary's Place
Fire
For You
The River
The Rising
Last To Die
Long Walk Home
Badlands
Out In The Street
Girls In Their Summer Clothes
Tenth Avenue Freeze-Out
Born To Run
Bobby Jean
Dancing In The Dark
American Land
#33 elwood 17 år siden
se konsol tråden som jeg også bruge til pc nyheder 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#34 filmz-sanjo 17 år siden
Mange tak. Bare han spiller The River og Atlantic City så er jeg glad :)
Går ud fra, at du også skal med i morgen?
#35 filmz-Bruce 17 år siden
#36 filmz-sanjo 17 år siden
Tillykke :)
Det er første gang for mig. Vil bruge det meste af dagen i dag på at høre sangene igennem så man er klar til i morgen ;)
#37 filmz-Bruce 17 år siden
Kom og se starten, så kan I tage afsted og spille og så kan I nå tilbage og se slutningen!
Der er aldrig noget, der hedder en dårlig aften, når E Street Band spiller, med mindre man altså er Thomas Treo.
#38 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
F... det bliver stort i Parken :) - Har glædet mig side jeg gik glip af hans seance sidste år :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#39 filmz-Bruce 17 år siden
Stones, Beatles, CCR, whatever. E Street Band ... ingen over, ingen under!
#40 filmz-Kadann 17 år siden