Så er jeg endelig gået igang med morgen-motion igen. Det var godt nok hårdt at komme tilbage efter at have forsømt det i over 2 måneder. I weekenden straffede jeg mig selv ved at lave en Batman marathon. Jeg så de 4 gamle film på 2 dage. Fuck, hvor er de dårlige. Endda også Burtons. I aften står den nok på Batman Begins inden jeg på onsdag tager ind og ser The Dark Knight.
Just precis kommit hem fra Malmö, hvor jeg var et smut til en ny tandlæge. 3 gange bedøvelse, et utal røntgenbilleder, et stort panorama røntgenbillede, udtræk af visdomstand, normal undersøgelse og fjernelse af tandsten. 2474 svenske kroner eller ca. 2000 danske kroner. Tør ikke tænke på, hvad det havde kostet i Danmark. Kanon klinik, mærkede intet, nyeste udstyr.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Du var henvist til fattiggården, hvis det havde været i DK. Du havde fået lov at gå rundt med en skrælle og råbe "fattiglem, af vejen. Fattiglem, af vejen!"
Gruer for tandlæge. Skal sku snart afsted! Det gør ondt bare jeg tænker på blødkogt æg!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#214 Jep! Jeg tror næste gang, jeg lige får bilservice, fyldt bilen op med benzin og køber stort ind af madvarer.
Igår købte jeg dumrian 2 cola zero på dåse på en tank til 13.95 stykket. For en uge siden købte jeg en 12 pack cola zero i USA til 3$ i et Publix supermarked.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#215 Vi kører også vores bil til tyskland når den skal serviceres. Sparer omkring de 2000-3000kr. Hvad sker der, gad ikke køre helt ud til byen efter mælk så købte det hos den nærmeste tank station. 10.5kr for en liter mælk :S.
Har brugt eftermiddagen på at se Borte med Blæsten og nu sidder jeg og ser den 2 timers dokumentar der følger med dvden om hvordan de har lavet filmen. Er særligt imponeret over at de storset har malet halvdelen af filmen på glas og sat det sammen med de optagede scener. Fx alle lofter i inddørs kulisserne. Men det er faktisk et pænt imponerende at de lykkedes for dem at få lavet filmen.
#211 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#212 Corgan 17 år siden
Så er jeg endelig gået igang med morgen-motion igen. Det var godt nok hårdt at komme tilbage efter at have forsømt det i over 2 måneder.
I weekenden straffede jeg mig selv ved at lave en Batman marathon. Jeg så de 4 gamle film på 2 dage. Fuck, hvor er de dårlige. Endda også Burtons. I aften står den nok på Batman Begins inden jeg på onsdag tager ind og ser The Dark Knight.
#213 filmz-Bruce 17 år siden
#214 davenport 17 år siden
Du havde fået lov at gå rundt med en skrælle og råbe "fattiglem, af vejen. Fattiglem, af vejen!"
Gruer for tandlæge. Skal sku snart afsted! Det gør ondt bare jeg tænker på blødkogt æg!
#215 filmz-Bruce 17 år siden
Igår købte jeg dumrian 2 cola zero på dåse på en tank til 13.95 stykket. For en uge siden købte jeg en 12 pack cola zero i USA til 3$ i et Publix supermarked.
#216 tiany 17 år siden
#217 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Ham vil jeg/vi gerne lære at kende for jeg/Carol har et par ting, som vi skal have fikset :)
Ja, priserne i US er helt vilde ift. herhjemme :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#218 filmz-sanjo 17 år siden
Vi kører også vores bil til tyskland når den skal serviceres. Sparer omkring de 2000-3000kr. Hvad sker der, gad ikke køre helt ud til byen efter mælk så købte det hos den nærmeste tank station. 10.5kr for en liter mælk :S.
#219 filmz-Bruce 17 år siden
#220 tiany 17 år siden
Er særligt imponeret over at de storset har malet halvdelen af filmen på glas og sat det sammen med de optagede scener. Fx alle lofter i inddørs kulisserne.
Men det er faktisk et pænt imponerende at de lykkedes for dem at få lavet filmen.