Gravatar

#41 tiany 17 år siden

Parken here we come!
Valar morghulis
Gravatar

#42 elwood 17 år siden

Mr. T opdrager uvorne Unger hehe.

The Nanny Extreme 8-)

Havde forventet han kom i The A-Team Van dog.

Zappede lige forbi det på 3+
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43 filmz-sanjo 17 år siden

Gør mig klar til Bruce. Burde faktisk køre nu, da jeg har en tur på 120km.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#44 filmz-Bruce 17 år siden

Er aldrig gået fra en Bruce koncert, men i aften skred jeg en time før slutningen. Lyden i Parken var intet mindre end en katastrofe. Skal siges jeg stod af helvede til, bagerst pga. dem jeg fulgtes med, men trods alt på plænen og ikke under tribunerne. De to første numre lød decideret af helvede til. Nogle numre, dem med mindst band på, lød ok, men som regel druknede numrene i Parkens forfærdelige akustiske betonhelvede.

Springsteen var utroligt afslappet, stjal en 5 pack øl fra publikum og delte ud på første række til publikums store glæde. Der var en rigtig god stemning, men ifht. den meget tighte vinterkoncert, hvor han bankede nummer på nummer afsted i højeste tempo og svedte så det drev, er disse stadionkoncerter blevet en slags hyggelig sing-a-long, hvor Hungry Heart og I'm on Fire virkelig får publikums opmærksomhed og de rigtigt fede fede numre som Downbound Train og Something in the Night ikke rigtigt bemærkes.

Jeg har lige læst Henrik Queitschs anmeldelse i EB, som er langt mere overstrømmende positiv, måske fordi han var mere heldigt placeret og åbenbart har den modsatte oplevelse med vinterens koncert.

Personligt kan jeg her 15. gang, ikke undgå at være skuffet, ikke mindst over Parken, som jeg sværger aldrig at sætte mine ben i mere, til en koncert. Det var den dårligste af de Bruce koncerter jeg hidtil har set og det siger jo en del, om mandens og bandets ufatteligt høje niveau.

Bandet ER fantastisk velspillende, men det mærkes, at afdøde Danni Federici ikke er på sin vante plads, især i nummeret Spirit in the Night og det er tydeligt at Clarence Clemons er ved at have problemer med lungekapaciteten. ifht. hans yngre dage.

Jeg kan ikke komme mig over, at jeg skred da Bruce spillede For You på pianoet. Det føltes blot som det rigtige, denne ellers fantastisk milde sommeraften. Desværre var aftenen denne gang ikke For Me.

4/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#45 filmz-sanjo 17 år siden

Hold da kæft jeg er glad for du siger det. Følte det på samme måde. Lyden er helt forfærdelig i parken, sidste gang jeg ser en koncert der, det er helt sikkert.
Mange sange jeg ikke kendte, prøvede virkelig at høre efter melodin, men det var totalt umuligt.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#46 elwood 17 år siden

Blev færdig med at se The Da Vinci Code, slutningen forvirre mig stadigvæk lidt, men ellers ok spændingsfilm der falder lidt flad i anden akt.

Bagefter Nappede jeg lige en genkig på Diana Krall: Live In Montreal, som jeg blev færdig med for lidt siden, tjaa hva kan jeg sige andet end mesterligt.

Må siges og være perfekt måde at slutte dagen af på, nu kan jeg sove godt.

Suk Diana Krall kom og besøg lille Danmark vi savner dig...

Sov godt til dem der er oppe endnu.
Gravatar

#47 filmz-Bruce 17 år siden

#45 Ja om det var lydmanden eller Parken som sådan, skal jeg ikke kunne sige, men det var slemt. Jeg kunne have møvet mig frem, men nej ... det var bedre at gå og leve på minderne!
Gravatar

#48 elwood 17 år siden

#47 Endte det eller leve i Denial.

Så du stadigvæk "kun" har været til 14. koncerter med Bossen
8-)

Gravatar

#49 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 47 Parken sucks og i aftes var kun endnu et bevis for at den ikke kan levere varen, uanset størrelsen og/eller kvaliteten af de som bliver spillet/fremført - Parken er og vil altid kun være et et fodboldstadion ikke mere ikke andet :-/

Kunne have været fedt at høre ham i Falkoner Salen eller Vega :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#50 filmz-Bruce 17 år siden

#48 Ja jeg nægter ihvertfald at se nogen i Parken mere. Jeg var i Bercy, Paris for 5 år siden og se ham. En lyd så god, som var man i et studie. Det var verdensklasse! Fan og endda fanatiker! Men idag havde jeg givet Thomas Treo ret, havde han været ude med riven i EB. Det var en lydmæssig katastrofe!!!

Skriv ny kommentar: