#20 Jep! Der er noget specielt over en Bruce koncert på hjemmebane. Han spiller i Madison Square Garden og det er jo på den "forkerte side" af New Jersey. Det benytter Bruce sig af og der er en fantastisk kemi mellem publikum og bandet denne aften, som bl.a. kulminerer med, at Bruce introducerer en sang med eksempler på, hvorfor New York er New Jersey underlegen.
Der er god stemning og fest i Barcelona koncerten, men der er mere sjov og ballade og en bedre setlist i NY koncerten og ikke mindst en rigtig tændt Bruce!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg glæder mig bare til weekend, og ikke at skulle noget i aften. Har været ude og lave mad i 2 dage nu, så jeg trænger til en rolig aften. Nu venter et journalnotat og en samtale, så er det adios vejle c.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Som jeg skrev i den sidste tråd, så forsøger jeg at sælge et gammelt Leica-kamera, jeg engang har fået foræret af min eks-kærestes far. Nu har jeg lige fået svar fra en stor, østrigsk specialforhandler. De vurderer det til ca. €1500. De tilbyder enten at tage det i kommission og sælge det fra deres side med en pris på €1000 (minus en fast procentdel til dem). Alternativt kan de tage det med på en af deres store fotoauktioner og forsøge at sælge det med en startpris på €700 med mulighed for, at kameraet går op til den reelle vurderingspris. Hm, what to do, what to do...?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#25 - Jeg har ikke rigtigt noget at bruge det til. Det er en specialmodel, der er beregnet til medicinalindustrien, så jeg kan ikke engang smide en mere almindelig linse på og tage billeder med det. Og det ser altså lidt fesent ud med kun et enkelt kamera på display i bogreolen :-)
Jeg vil hellere investere lidt penge i at få plakatsamlingen op at hænge.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Er lige kommet hjem fra semesterafslutningsfest (selv om jeg stadig har en enkelt eksamen liggende). Men jeg fik karakter i Analytisk Journalistik i morges, hvor det viste sig, at Hans Engell var censor. Han stak mig et ti-tal. Jeg er ganske tilfreds.
#21 filmz-Bruce 17 år siden
Der er god stemning og fest i Barcelona koncerten, men der er mere sjov og ballade og en bedre setlist i NY koncerten og ikke mindst en rigtig tændt Bruce!
#22 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#23 davenport 17 år siden
Nu venter et journalnotat og en samtale, så er det adios vejle c.
#24 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#25 cyberzed 17 år siden
#26 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Jeg vil hellere investere lidt penge i at få plakatsamlingen op at hænge.
#27 cyberzed 17 år siden
#28 mr gaijin 17 år siden
#29 DarkLight 17 år siden
#30 cyberzed 17 år siden