Øv, mandag morgen... Hader at starte ny uge, det er så udsigtsløst. Og min første samtale kom slet ikke, og den næste er pr. telefon. Kunne have sovet længe.. >:I Desuden har jeg ikke adgang til kommunens IT, så jeg er på bar bund. Vi har sådan nogle dimser med kodeord på, og den jeg havde lånt, tilhører en der kom fra ferie i dag. Så jeg kan gætte mig til hvad folk fejler i dag...
Læg dertil en anelse tømmermænd, pga. finalen!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja nu var det min første Springsteen koncert, så vi prøvede at blive så længe som mulig, men blev nød til at gå under Seven Nights To Rock for at nå vores tog tilbage til jylland.
Jeg vil give jer ret i at lyden var ekstrem dårlig, især under de første par numre hvor det var virkeligt svært at høre hvad han sang. Desuden sad vi på række med en folk meget sure mennesker, der kun brugte tiden(fra 18-20) på andet end at klage over alt muligt hvorefter de gik efter 5 numre. Det kunne sikkert have været bedre, men jeg er nu godt tilfreds og jeg tror da bestemt ikke det var min sidste Springsteen koncert, men vi blev enige om at vi nok tager turen til Hamborg næste gang.
Jeg savnede personlig The River, men eftersom han spillede den i fredags i paris, havde jeg ikke så høje forventninger om at høre den. Og jeg skal da love for at folk på første række fik noget for deres penge, det er da rart at se en kunstner der ikke er bange for lidt kontakt til publikum. Men tak for koncerten, det var en oplevelse.
#52 Super at høre du var tilfreds :) Jeg håber for dig, du får lov at se ham en dag under bedre forhold. Så skal du nok komme i skyerne :) Ja han har en fantastisk kontakt med publikum.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det gode ved Bruce er jo uanset lyd/omgivelse, så giver han altid noget, som er ved at komme efter. Hans personlighed - Hans show er altid fuld af energi og en entusiasme mange af tiden andre nye navne totalt mangler.
Hørte forleden en intim koncert med Avril Lavigne, som klart beviste at hun tros sin unge alder også kan levere en medrivende koncert, der ikke drukner i smarte dansere og fancy lyssætning. Hun spillede bl.a. en meget personlig udgave af Dylan klassikeren "Knocking on Heavens Door", som virkelig tog kegler.
Begge kunstnere er et bevis for at der stadig koncerter med hjerte og sjæl og ikke kun omkvæds sange, men budskaber blandet med "fest" sange, så man virkelig får en oplevelse for alle sanser :)
Var også skuffet over, at han ikke spillede de mere "kendte" sange. Atlantic City, The River, Philadelphia osv. Kan godt være han spillede dem igår, jeg kunne bare ikke høre dem.
#57 Hehe, selvom det nu var en Bruce koncert så kan jeg egentlig godt lide at anmelderen tager helhedsoplevelsen istedet for de anmeldelser hvor de ser igennem fingre med "detaljerne" som menig mand oplever.
#51 davenport 17 år siden
Desuden har jeg ikke adgang til kommunens IT, så jeg er på bar bund. Vi har sådan nogle dimser med kodeord på, og den jeg havde lånt, tilhører en der kom fra ferie i dag.
Så jeg kan gætte mig til hvad folk fejler i dag...
Læg dertil en anelse tømmermænd, pga. finalen!
#52 tiany 17 år siden
Jeg vil give jer ret i at lyden var ekstrem dårlig, især under de første par numre hvor det var virkeligt svært at høre hvad han sang. Desuden sad vi på række med en folk meget sure mennesker, der kun brugte tiden(fra 18-20) på andet end at klage over alt muligt hvorefter de gik efter 5 numre.
Det kunne sikkert have været bedre, men jeg er nu godt tilfreds og jeg tror da bestemt ikke det var min sidste Springsteen koncert, men vi blev enige om at vi nok tager turen til Hamborg næste gang.
Jeg savnede personlig The River, men eftersom han spillede den i fredags i paris, havde jeg ikke så høje forventninger om at høre den. Og jeg skal da love for at folk på første række fik noget for deres penge, det er da rart at se en kunstner der ikke er bange for lidt kontakt til publikum.
Men tak for koncerten, det var en oplevelse.
#53 filmz-Bruce 17 år siden
#54 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Hørte forleden en intim koncert med Avril Lavigne, som klart beviste at hun tros sin unge alder også kan levere en medrivende koncert, der ikke drukner i smarte dansere og fancy lyssætning. Hun spillede bl.a. en meget personlig udgave af Dylan klassikeren "Knocking on Heavens Door", som virkelig tog kegler.
Begge kunstnere er et bevis for at der stadig koncerter med hjerte og sjæl og ikke kun omkvæds sange, men budskaber blandet med "fest" sange, så man virkelig får en oplevelse for alle sanser :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#55 filmz-sanjo 17 år siden
#56 cyberzed 17 år siden
#57 filmz-Bruce 17 år siden
#58 cyberzed 17 år siden
#59 davenport 17 år siden
Nu vil jeg se lidt friends :)
#60 filmz-sanjo 17 år siden
Hvad level er du blevet efterhånden?