Er irriteret over at jeg ikke kan tage tv2sport så jeg kan følge årets Wimbledon, som er den eneste af de 4 grand slams som Eurosport ikke har rettighederne til.
Så jeg sidder i stedet på deres hjemmeside og hepper på Marat Safin. Davai Marat!
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Har kun lige skimmet den hurtigt af frygt for spoilers, men jep det lyder ikke dårligt må man sige, men det behøver man vidst ikke nævne herinde hehe.
Beklager hvis jeg gjorde ventetiden mere ulideligt for nogen nu 8-)
Synes dog det lidt synd der ikke rigtig bliver nævnt noget rigtigt om Harvey Dent, nu jeg godt klar over Two Face ikke er Main skurken i den her film, men Harvey Dent er nu også en vigtig person og få fremstillet rigtig, så jeg er ret spændt på Aron Ekhardt i den rolle, også.
And Eckhart more or less combines all of the disparate roles he's played in the past – lout, huckster, loyal companion – into one seamless portrayal of a man determined to make things better but not quite sure how to accomplish that goal in the right way.
Ahh ok så lidt blev der nævnt aligevel hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hurra for folk, der endnu ikke holder sommerferie! Jeg skulle lige have et par interviews i kassen, før jeg tager til Japan i morgen. Men de fleste holder ferie i disse dage. Heldigvis er det stadig til at få fat på nogle enkelte stakler, der må døje med nævenyttige journalister selv i juli måned.
Har lige været omme i vores lokale børnehave hvor jeg har arbejdet, for at hente en udtalelse som jeg skal bruge til en ansøgning til læreseminariet. Savner sgu de børn!
#61 elwood 17 år siden
Ser du så frem til Wow's udvidelse.
[url=
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#62 filmz-Kadann 17 år siden
WoW? Bah, du skal da spille et rigtigt spil: Age of Conan. :D
#63 filmz-jonasgr 17 år siden
Så jeg sidder i stedet på deres hjemmeside og hepper på Marat Safin.
Davai Marat!
'Cause I'm evil"
#64 elwood 17 år siden
Har kun lige skimmet den hurtigt af frygt for spoilers, men jep det lyder ikke dårligt må man sige, men det behøver man vidst ikke nævne herinde hehe.
Beklager hvis jeg gjorde ventetiden mere ulideligt for nogen nu 8-)
Synes dog det lidt synd der ikke rigtig bliver nævnt noget rigtigt om Harvey Dent, nu jeg godt klar over Two Face ikke er Main skurken i den her film, men Harvey Dent er nu også en vigtig person og få fremstillet rigtig, så jeg er ret spændt på Aron Ekhardt i den rolle, også.
And Eckhart more or less combines all of the disparate roles he's played in the past – lout, huckster, loyal companion – into one seamless portrayal of a man determined to make things better but not quite sure how to accomplish that goal in the right way.
Ahh ok så lidt blev der nævnt aligevel hehe.
#65 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Hans P inteviewer Bruce ved ahns besøg i vinters:
http://goaften.tv2.dk/article.php/id-9671786.html
Enjoy !!!
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#66 mr gaijin 17 år siden
#67 davenport 17 år siden
Mht WoW er jeg tæt på lv. 33, men jeg spiller og så så sjældent.
#68 gi-jones 17 år siden
Jeg er SÅ SMADRET. Tror da nok lige at der er én der skal tidligt i seng i aften.
#69 elwood 17 år siden
8-)
Welcome back.
#70 filmz-OlesSlaver 17 år siden