# 88 Fremragende filmblad glæd dig til god læsning, både på en solskins og regnfuld dag :)
# 89 Ja, man kommer let til at bestille lidt af hvert ;)
Har lige fået en mail fra en forhandler i England på 3 stk Amphion højttalere - Ca. 13.000 incl. fragt :) - Prøver at se om Speakers Corner ved Rådhuspladsen giver et prøvelyt!
# 93 Det er gennem en kolega på Arbejde 2, som jeg ikke kunne lade være med vise/sende ham anmeldelserne. Det var ham som også købte Life on Mars og tilbød mig Deadwood til en uhørt lav pris. Jeg skal se ham i weekenden, så får jeg lige adresse mv. på dem :)
#86 - Næ, ikke særligt. En 7-8 italienske film: Lidt gammelt gothic horror, nogler mordmysterier og et par groovy 70'er politifilm. Altsammen noget, der nemt kan findes. Jeg har oven i købet bagefter fået anbefalet en anden italiensk forhandler, der har det hele meget billigere.
Men der gik godt nok hat og briller i det hele. Jeg tror aldrig, jeg har oplevet en handel med så mange bizarre forsinkelser. :-)
I det mindste lader det nu til at være overstået inde italienernes ferie begynder i august.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#91 filmz-Bruce 16 år siden
#92 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
# 89 Ja, man kommer let til at bestille lidt af hvert ;)
Har lige fået en mail fra en forhandler i England på 3 stk Amphion højttalere - Ca. 13.000 incl. fragt :) - Prøver at se om Speakers Corner ved Rådhuspladsen giver et prøvelyt!
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#93 filmz-Bruce 16 år siden
#94 Corgan 16 år siden
#87:
Er det ikke fordi der ikke kommer en 3809'er? Er 2809'eren ikke den største model af de nye der kommer her til efteråret?
#95 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#96 filmz-Bruce 16 år siden
#95 Tak :)
#97 Corgan 16 år siden
#96:
Jeg mener at 2809'eren kommer til november.
#98 filmz-Bruce 16 år siden
#99 filmz-Le Samouraï 16 år siden
Men der gik godt nok hat og briller i det hele. Jeg tror aldrig, jeg har oplevet en handel med så mange bizarre forsinkelser. :-)
I det mindste lader det nu til at være overstået inde italienernes ferie begynder i august.
#100 tiany 16 år siden
Nu sidder vi og venter på vores pizzaer og vil se lidt csi senere