Gravatar

#101 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 99 Oki ... kunne man få et link til denne forhandler ?

Er lige kommet hjem efter mit første lyt, skal tilbage i morgen, på de tidligere omtalte Amphion højttalere, men kan allerede sige nu, at der er tale om vikelig meget kvalitet for små penge, hvis man som jeg sætter lyden meget højt, også der skal spilles LP'er eller CD'er.

Det er nogen meget afslørende højttalere, der virkelig afsløre alt ved dårlige indspilninger, lydspor eller andre svage led i ens set-up. Om man kan lide det eller ej det er op til en selv, men de få CD'er jeg allerede nåede at lytte til bl.a. Pink Floyds Dark Side of The Moon, gav dette album en helt ny oplevelse på CD ift. SACD udgaven, og kan allerede nu forudse at de bliver et spændende bekendtskab.

Så tænker I måske hvorfor købte jeg dem så ikke bare? Jo dertil er svaret ganske enkelt, at jeg skal finde en reciewer/forstærker, som matcher dem, og det er det, jeg skal lytte mig frem til i morgen.

Nu vil jeg smutte til Fisketovet og spise, og smutte ind og se den nye X-files film :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#102 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Droppede bifturen for mange mennesker i salen og gad ikke sidde foran i en lille sal :-/

Men jeg kom hjem til en mail om jeg havde vundet en dvd i en filmz-konkurrence - Takker for gevinsten :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#103 filmz-jonasgr 16 år siden

Jubiii regn :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#104 elwood 16 år siden

Kommet hjem fra anden optagedag, skal afsted igen imorgen og søndag, hvor vi begge dage starter klokken 7 ligesom vi har gjort torsdag og fredag.

Så nu skal jeg lige ha lidt quality time froan mit 40" alter, det har jeg sku fortjent, og pleje min ømme nakke/venstrer skuldre ikke hel sikker på præcis hvad det er. Men det har sikkert noget og gøre med den Mixerpult jeg som uatoriseret lydmand slæber rundt på, på "settet"

nu skal der bare slappes af.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#105 duuk74 16 år siden

Er lige kommet hjem fra den grimmete fextival ..ser ud til at jeg har mistet 200 kroner i forbiharten ...øøøv damn that cursed free bar backstage pass..nå ddtet går vel lige op i længden.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#106 filmz-Bruce 16 år siden

Hjemme efter en "på gensynsfest" for en vens datter, som smutter til Idaho en ti måneder.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#107 wiseguy 16 år siden

Suk! det var så den ferie!! Sluttede med en helt fantastisk uge i Blåvand. Med det vejr vi havde i sidste uge er Vesterhavet sku rigeligt fint til mig, så ka de stoppe Middelhavet op...
Anyways efter 3 ugers ferie ved jeg godt, hvordan mit skrivebord ser ud, så jeg ka lige så godt starte op her i weekenden :o(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#108 Buzz 16 år siden

er igan med at skrive et mano til en film
Gravatar

#109 filmz-jonasgr 16 år siden

Prøver på at overtale mine forældre til at køre mig til München. Det er lidt nemmere end hvis jeg skal tage toget og finde et fragtfirma til at sende alt min bagage derned.

Og så er jeg nervøs men ved ikke over hvad.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#110 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Lige kommet hjem efter endnu et Amphion gennemlyt hos Speakers Corner, denne gang med flere krævende ting i afspilleren end igår - Utrolig vellyd fra sådan en lille højttaler - Har nu sat mine gamle til salg :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: