Gravatar

#10141 wimmie 15 år siden

Hvis det betyder han formerer sig så gør det da ikke noget ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10142 Highland Park 15 år siden

#10141: Haha!

Ellers kan hun altid se ham i tør udgave i aftenens Dokumania på DR2. Det er vist nok noget med at han er så blød og nuttet, at han kan få selveste Kim Jong-il til at nedlægge våbnene.
Her øver han sig:
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10143 Thomsen 15 år siden

#10141 - Hehe, super kommentar! :-)

Har lige været nogle dage i Sønderborg. Min søster skal flytte (i dag) fra noget forfærdeligt betonbyggeri til et lille, hyggeligt rækkehus i en mindre by ca. 6 km fra Sønderborg, så jeg har været dernede for at hjælpe hende med at pakke. Jeg troede, jeg havde en tendens til at rode, som jeg konstant skal holde i ave... men hold da op! Jeg har aldrig set noget lignende. Der var steder, hvor min søsters lejlighed mindede om nogle af de engelske dokumentarfilm om "hoardere", dem der ikke kan smide ting ud. Der lå seriøst en halv meter ragelse ovenpå hendes køkkenbordplade: gamle madrester, månedgamle aviser, papirer, cd'er, film... Min mor har nævnt det nogle gange for mig, men der haqr altid været rimeligt ryddet op, når jeg har været på besøg. Nu så jeg så for første gang, hvordan der virkeligt ser ud. Jeg håber da, at min søster får brugt lejligheden til at sortere ud i sine ting. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10144 elwood 15 år siden

Sladderpressen siger han er bange for og blive ensom, så du kan da bare giv ham et kram 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10145 wimmie 15 år siden

I would - screw marriage! ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10146 Lady Arwen 15 år siden

hehe tak for kommentarerne :D men de aflyser forestillingen hvis det regner :(
#10142 Og jeg er altså ikke en af dem der er HELT væk i Jude Law!!
Doctor Who <3
Gravatar

#10147 Highland Park 15 år siden

Lady Arwen (10146) skrev:
#10142 Og jeg er altså ikke en af dem der er HELT væk i Jude Law!!

Hehe... :)
Jeg tror, at du kan tage det helt roligt (da jeg går ud fra, at følgende også gælder fredagens opførelse):
http://ibyen.dk/scene/article774832.ece skrev:
Udsættelse kan der blive tale om, men aflysning er absolut sidste udvej:

»Det skal regne ned i stænger i fire timer før vi aflyser i aften. Og det ville være noget helt nyt, hvis det skulle ske«.

Bare husk regnfrakken. :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10148 Lady Arwen 15 år siden

#10147 - nice kunne håbes :) det lyder bare meget mere negativt på hamletscenens hjemmeside, men det der bringer da håb til mit hjerte ;D
Doctor Who <3
Gravatar

#10149 elwood 15 år siden

Ding dong, de hører Kundeservice, vi gør opmærksom på at Lady Arwen er savnet af sine forældrer, hun blev sidst set i Jude Law, hvor hun blev hel væk, Lady Arwen bedes henvende sig til kundeservice ding...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10150 cyberzed 15 år siden

*sætte sig til at vente ~3-10 uger på sin nye iPhone*
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: