Gravatar

#2021 Highland Park 16 år siden

Det lyder ganske rigtigt som det velkendte "TDC syndrom". Sikke noget møg. Jeg kan ikke umiddelbart se, at der skulle være noget i vejen for at skifte bank. Men det kan godt være, at markedet ikke ligefrem bugner af interessante tilbud for tiden. Jeg ved det ikke.

Hvordan de kan forlægge personlige papirer er mig en stor gåde... det lyder absurd og er fuldstændig uacceptabelt! Som om det ikke var slemt nok med de andre fadæser!

Jeg ville helt klart hvert fald skifte afdeling, hvis jeg var dig.
Det ville da være underligt, hvis en anden afdeling bestod af lige så store klodsmajorer.
Men hvis du har fået for meget af Nordea, så synes jeg da bare, at du skal skifte bank. Din nye bank klarer sikkert det meste af papirarbejdet for dig, så du ikke skal sidde med besværet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2022 elwood 16 år siden

Skal til og spise lidt af den lasange jeg fik igår som belønning hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2023 Highland Park 16 år siden

Æv. Det er min yndlingsret.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2024 mr gaijin 16 år siden

#2002 + #2005 :)

Jeg har lige vist Kieslowskis "Bleu" til en pige, der siden sin barndom har holdt sig fra at se film, da hun troede, at der stort set kun findes Hollywood-bras. Hun fik åbnet sin horisont i aften. Hvis jeg var en engel, ville jeg lige have fået mine vinger.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2025 Benway 16 år siden

#2024 Godt gået. Jeg synes nok jeg hørte en [url= ringe[/url]. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2026 elwood 16 år siden

Argg sluk lige for den Glori'e jeg bliver jo blændet!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2027 mr gaijin 16 år siden

#2026 Og du bærer endda solbriller :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2028 wimmie 16 år siden

Highland Park og Navarre(s kone):

Tak - ja, han er en rigtig dejlig kat, men han er en kylling uden lige - han er den mest kælne kat jeg har mødt men han er bange for ALT :)
Udover ham har vi en hunkat der er halvt Hellig Birma (eller Hellig Irma som min svoger siger) og halvt huskat - hun ligner dog mest en huskat og er helt sort :)
Og så har vi en Bearded Collie - jep, en af disse hyrdehunde "uden øjne" og med lang pels.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2029 cyberzed 16 år siden

Så er der taget beslutning om lejlighed...tog den første jeg var inde og se for den igår var ikke noget helt fantastisk. Bonus er så at gulvet i køkkenet måske også bliver skiftet og de renoverer trappen når jeg er flyttet ind så jeg ikke nakker den nye belægning under indflytningen :)

Så DarkLight der er hjemmebio indvielse engang i Januar når jeg har fået en sofa :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#2030 DarkLight 16 år siden

Yay! \o/
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: