Hehe jeg læste det også tidligere og synes egentlig at det er en ret sjov historie. Især at det bliver udtalt at der bliver grinet en del over det, men at det skam bliver taget meget alvorligt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Min veninde har trådt på min mobil...så nu skal jeg ud og have en ny. Det skulle jeg nu nok alligevel efterson jeg må slukke og tænde den 3-4 gange om dagen, men nu er skærmen i stykker så jeg kan ikke læse beskeder og jeg tror at de beskeder jeg selv skriver er ret sjove at læse ;)
Jeg prøvede at overtale husbonden til at være med til at lave en liste over kendte som man måtte have en affære med hvis man mødte dem - lige som de gør i Venner, men da han hørte at det var fordi Jude Law kom til DK så ville han alligevel ikke være med ;p
...damn! Jeg er ellers helt sikker på at jeg havde en chance dér ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg prøvede at overtale husbonden til at være med til at lave en liste over kendte som man måtte have en affære med hvis man mødte dem - lige som de gør i Venner, men da han hørte at det var fordi Jude Law kom til DK så ville han alligevel ikke være med ;p
Jeg prøvede s'gu det samme med min kæreste !
Og hun var faktisk med på den i starten, hvor vi blev enige om en liste med 3 til hver..
Første navn på min liste overraskede hende ikke så meget, da hun også var den første på min kærestes liste (hvilket overraskede mig en hel del mere!)
- men hun nedlagde protest og sagde jeg brød reglerne, da jeg som det tredje valg nævnte Sugarbabes.........
Til trods for, at jeg prøvede at hjælpe hende, ved at sige, at hun da kunne vælge Kelly Family ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#...63 - det bedste er nu fra det brev der blev sendt rundt på arbejdspladsen. Ifølge eb og bt starter det således: "Kære alle, vi har desværre haft et tilfælde af seksuel aktivitet på DMI." Som de dog kan skrive det...
Læn jer godt tilbage...følgende scenarie udspillet på kontoret...
1. Chef modtager mail fra kunde om at de har fået EU-midler til deres teknologi-upgrade af deres webshop 2. Chef kommer jublende ind på kontoret og siger så skal vi snart igang 3. Udvikler siger: "joeh, men det er nok lidt kontrast til at i skal udvikle det selv da jeg har fået nyt job" 4. Chef lang i ansigtet
Aka ja jeg har sagt op ... pr. 1 Oktober er jeg bosiddende i Kolding.
#10161 Lady Arwen 15 år siden
#10162 filmz-Utyske 15 år siden
http://blog.politiken.dk/milos/files/2009/08/naser...
Naser, sæt det som baggrundsbillede på din computer.
#10163 Highland Park 15 år siden
En gæst på Danmarks Meteorologiske Institut klagede over højlydt stønnen. Nu jages de skyldige.
Så det er altså ikke kun Jude Law, der bliver våd ifølge DMI. :P
(Søgt... jeg ved det.)
#10164 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#10165 wimmie 15 år siden
...damn! Jeg er ellers helt sikker på at jeg havde en chance dér ;)
#10166 filmz-Bruce 15 år siden
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fo...
#10167 HonoDelLoce 15 år siden
Jeg prøvede s'gu det samme med min kæreste !
Og hun var faktisk med på den i starten, hvor vi blev enige om en liste med 3 til hver..
Første navn på min liste overraskede hende ikke så meget, da hun også var den første på min kærestes liste (hvilket overraskede mig en hel del mere!)
- men hun nedlagde protest og sagde jeg brød reglerne, da jeg som det tredje valg nævnte Sugarbabes.........
Til trods for, at jeg prøvede at hjælpe hende, ved at sige, at hun da kunne vælge Kelly Family ! :D
#10168 lagoni 15 år siden
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1211...
#10169 cyberzed 15 år siden
1. Chef modtager mail fra kunde om at de har fået EU-midler til deres teknologi-upgrade af deres webshop
2. Chef kommer jublende ind på kontoret og siger så skal vi snart igang
3. Udvikler siger: "joeh, men det er nok lidt kontrast til at i skal udvikle det selv da jeg har fået nyt job"
4. Chef lang i ansigtet
Aka ja jeg har sagt op ... pr. 1 Oktober er jeg bosiddende i Kolding.
#10170 dyg 15 år siden