#10168: Hehe... jeg kan især godt lide denne bid: "... sådanne aktiviteter ikke er acceptable og kan have ansættelsesmæssige konsekvenser..." Ja så tror da pokker, at der ikke er nogen, der står frem. :)
Det er i øvrigt et forfærdeligt kikset billede, Ekstra Bladet har benyttet til nyheden.
Da jeg stadig har problemer med ryggen, arbejder jeg hjemmefra i dag.
Jeg fik lige godkendt to kurser i går af min chef, så jeg skal på kursus i IT-sikkerhed hos PwC i november og igen til foråret. Det ender jo med at jeg får noget af detdér fæle ansvar.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#10175 Hvornår han ansvar sidst ført til noget godt :)
#10176 Har altid haft lidt øje til hvordan faen man kom igang med GIS, så man kan vel sige jeg kommer direkte ud i det :D Havde også tilbud om e-commerce job i Århus, men jeg er lidt for konservativ i min personlighed til at jeg selv synes jeg passer ind der.
#10171 cyberzed 15 år siden
#10172 dyg 15 år siden
Jeg har selv leget en mikroskopisk smule med ArcGIS, da vi bruger det i vores applikation.
#10173 Highland Park 15 år siden
"... sådanne aktiviteter ikke er acceptable og kan have ansættelsesmæssige konsekvenser..."
Ja så tror da pokker, at der ikke er nogen, der står frem. :)
Det er i øvrigt et forfærdeligt kikset billede, Ekstra Bladet har benyttet til nyheden.
#10174 cyberzed 15 år siden
#10175 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg fik lige godkendt to kurser i går af min chef, så jeg skal på kursus i IT-sikkerhed hos PwC i november og igen til foråret. Det ender jo med at jeg får noget af detdér fæle ansvar.
#10176 dyg 15 år siden
#10177 cyberzed 15 år siden
#10176 Har altid haft lidt øje til hvordan faen man kom igang med GIS, så man kan vel sige jeg kommer direkte ud i det :D Havde også tilbud om e-commerce job i Århus, men jeg er lidt for konservativ i min personlighed til at jeg selv synes jeg passer ind der.
#10178 ilovfilm 15 år siden
#10179 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#10180 tiany 15 år siden