Telefoninterviewer lyder som noget der bør give risikotillæg hvis man ringer til elwood (eller mig mens jeg spiser, ser tv eller sover)
Oh ja, og så har jeg lige fået at vide jeg ikke har forstået konceptet af blogging fordi jeg kaldte en respektløs. Han har blæst et problem helt ud af proportioner på hans blog, uden at kontakte mig som er talsperson for projektet.
#10194 Han har i mine øjne ikke noget der ligner de egenskaber...selvfølgelig har folk da lov til at skrive alt hvad de vil på deres blogs. Jeg forventer åbenbart for meget af menneskeligheden...man skal ikke undersøge ting inden man skriger højt...velkommen på forsiden generation eb.dk :)
#10193 hehe. Dengang jeg var det, var der godt nok ingen problemer. Det er også lidt nemmere at være interviewer end sælger. Som interviewer skal man jo blot stille nogle spørgsmål (det står i øvrigt ordret på en skærm hvad man skal sige, så svært er det ikke :)). Det hjælper så også at jeg var timelønnet og derfor kunne være ligeglad med om folk gad at svare på spørgsmål eller ej. Som sælger var jeg provisionslønnet og var nogle gange nødt til at være lidt mere pågående, hvilket ikke alle kan lide. Nogle gange er det værste som især sælger faktisk de til tider fjolser til overordnede man har.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Tillykke med jobbene :) ..Og velkommen til byen, CZ. Alle veje fører til Kolding!
Så kan vi snart lave en regional filmzaften. Vi er ved at være nogle stykker herfra efterhånden. Sig til hvis du skal bruge hjælp med din relokering. Send bare en PM.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#10191 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10192 tiany 15 år siden
Ja, jeg leder så stadig efter noget arbejde, har indtil videre kun modtaget afslag. Men tager det med højt humør :)
#10193 cyberzed 15 år siden
Oh ja, og så har jeg lige fået at vide jeg ikke har forstået konceptet af blogging fordi jeg kaldte en respektløs. Han har blæst et problem helt ud af proportioner på hans blog, uden at kontakte mig som er talsperson for projektet.
#10194 mr gaijin 15 år siden
#10195 cyberzed 15 år siden
#10196 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#10197 Lady Arwen 15 år siden
#10198 davenport 15 år siden
..Og velkommen til byen, CZ. Alle veje fører til Kolding!
Så kan vi snart lave en regional filmzaften. Vi er ved at være nogle stykker herfra efterhånden.
Sig til hvis du skal bruge hjælp med din relokering. Send bare en PM.
#10199 cyberzed 15 år siden
#10200 cyberzed 15 år siden