#10311: Af forskellige årsager synes jeg nu ikke, at han var så slem. Jeg havde ventet, at han var langt værre, oven på alle de historier jeg har hørt. Men det er næppe et sundt miljø at færdes i.
#10312: Og efter at du fik hans autograf, mens han svedte på dig. :P Jeg kan varmt anbefale "The Wisdom of Crocodiles". Den er det rene onemanshow for Law. :)
Skal til at i seng. Skal med Obersten til en rygmarvsprøve (urgh!!) på Vejle SH i morgen tidlig.
On another note, så hørte jeg en fed bemærkning i dag: En dreng spørger: "Hvorfor er du så tyk?" Svar: "Fordi din mor giver mig en småkage hver gang jeg har kneppet hende"
:D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#10313 - svedte på mig = nok ikke :P og kunne nu oss godt lide ham inden autografen ;D #10314/16 - har Closer liggende og skal have den set en af de næste par dage :D Og bliver nødt til at se "The talented mr. Ripley"... :D Og mon ikke lige jeg også skal have gravet Skycaptain and the world of tomorrow og Cold Mountain frem nå ja og Alfie... hmm come to think of it gad vide, hvorfor jeg har 3 dvd'er med ham liggende uden at have set dem endnu :D det må der laves om på...
Har lige set Metallica på Discovery der blev flimet med High speed cam, det ret vildt og se Lars Ulrick slå på trommer i slowmotion, bækken kan satme bøje sig meget, når den blir slået på!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10311 davenport 15 år siden
#10312 Lady Arwen 15 år siden
#10313 Highland Park 15 år siden
Men det er næppe et sundt miljø at færdes i.
#10312: Og efter at du fik hans autograf, mens han svedte på dig. :P
Jeg kan varmt anbefale "The Wisdom of Crocodiles". Den er det rene onemanshow for Law. :)
#10314 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#10315 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10316 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#10317 Bobby Singer 15 år siden
#10318 davenport 15 år siden
On another note, så hørte jeg en fed bemærkning i dag:
En dreng spørger: "Hvorfor er du så tyk?"
Svar:
"Fordi din mor giver mig en småkage hver gang jeg har kneppet hende"
:D
#10319 Lady Arwen 15 år siden
#10314/16 - har Closer liggende og skal have den set en af de næste par dage :D Og bliver nødt til at se "The talented mr. Ripley"... :D Og mon ikke lige jeg også skal have gravet Skycaptain and the world of tomorrow og Cold Mountain frem nå ja og Alfie... hmm come to think of it gad vide, hvorfor jeg har 3 dvd'er med ham liggende uden at have set dem endnu :D det må der laves om på...
#10320 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"