Gravatar

#10321 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg sidder og lurer "Born on the Fourth of July". Jeg må sgu erkende at den er lidt småkedelig.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10322 evermind 15 år siden

Fik lige bestilt Spider-man Trilogy på blu-ray fra The Hut for kun 200 kr.'s penge, levering inklusive (via noget kampagne og en rabatkode), men så slog det mig lige, om der er toldrisiko derfra ...? Nogen, der har erfaring med dette?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10323 HonoDelLoce 15 år siden

Er ikke rigtigt vågnet, til trods for øjnene åbnede første gang kvart i seks..

Synes weekenden forsvandt jævnt hurtigt.. Lørdag gik med familiefødselsdag hos svigermekanikken (er i tvivl om det var hendes farmor eller farfar der fyldte år ?) efterfulgt af et pludseligt besøg af min 13årige lillebror, der kom på besøg og så Liverpool og Real Madrid samt spillede en masse Guitar Hero..

Søndag skulle vi til oprykningsceremoni hos en af tvillinge-lillebrødrende (Adam) på 7, der gik fra at være bæver til ulv..

Se, nu har jeg ikke noget imod spejder-traditioner, de folk, der synes om det eller noget som helst.. Men jeg synes altså, at der var en klar (og sørgelig) tendens til, at jo flere år, de forskellige medlemmer havde været medlem, jo mere overvægtig var personen.. Det var HELT galt da en 25års-stjerne skulle uddeles.. Men hvad gør man ikke for sin lillebror (som da heldigvis kun er 7 år og skulle have en 1års-stjerne! Han kan nå at blive reddet før han dør af en blodprop...).

Så sluttede den dag ligesom af med FCK-Brøndby og så Mænd Der Hader Kvinder på BD.. I øvrigt en ganske overrated film, hvis man spørger mig. Jeg har ikke læst bogen, men filmen er bare for.. Typisk svensk, til mig.. Med typisk svensk mener jeg, at, da jeg var mindre, sagde min mor engang, at hun ikke kunne fordrage svenske film, da de altid gik for meget op i sex, uden det var nødvendigt. Af en eller anden grund fangede jeg hvad hun mente i går..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10324 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg har lige smidt "Mr. Smith Goes to Washington" på dvd-afspilleren, så må vi se om Jimmi leverer varen. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10325 Bobby Singer 15 år siden

Hold kæft en lorte morgen!
Idjit
Gravatar

#10326 dyg 15 år siden

Jeg sidder og venter på, at klokken bliver 11:40, så jeg kan få noget frokost!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10327 Lady Arwen 15 år siden

skal på kursus halløj i dag på mit nye job.. hmm fra 17.00 til 19.00 bliver.. øhm.. spændende (måske)...
Doctor Who <3
Gravatar

#10328 Highland Park 15 år siden

Ebert om "The plague of movie trivia"

http://blogs.suntimes.com/ebert/2009/08/the_plague_of_movie_trivia.html skrev:
The fatal flaw in the concept of trivia is that it mistakes information for knowledge. There is no end to information. Some say the entire universe is made from it, when you get right down to the bottom, under the turtles. There is, alas, quite a shortage of knowledge. I think I will recite this paragraph the next time I'm asked a trivia question.

Hehe...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10329 filmz-Bruce 15 år siden

#10324 Selvfølgelig blev du blæst væk. Ikk' oss? ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10330 Highland Park 15 år siden

Fra kommentarsektionen:
Conor skrev:
I'm not a big fan of movie trivia, either, but I ask one movie question to every girl I meet.

"What did you think of Transformers 2?"

It's a 'filter' question for me. If she says she loves it, then I know we can never be together. Saves me a lot of time, actually.

Ebert: An excellent test.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: