#10331 Du redder dig lige over målstregen med et mulehår ;) Ja, den mand har givet mig mange våde øjne i tidens løb!
Heh, det er en helt fin film, ingen tvivl om det, men jeg følte lidt at der godt kunne skæres lidt af tiden, men Jimmi er virkelig god til den der gennem-amerikanske supernaive rolle og det er hvad holder filmen kørende, indtil man når til guldscenen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg får en ubærlig lyst til at udskrive en fatwa, tage rundt i mellemøsten og brænde ambassader af! Du krænker menneskers religiøse følelser!!! Jeg må skrive til Lars Løkke og bede ham om at undskylde for din opførsel, ændre loven så det ikke sker igen, for det er jo selvfølgelig ham, som er ansvarlig herfor!!! Jeg vil bede ham om et møde!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har lige set "Black Hawk Down" på blu-ray og jeg tror at det er en af de bedste krigsfilm jeg nogensinde har set. Fed film og hvilket potent lydspor. Hold da op, man sad på kanten af stolen! Fed oplevelse!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#10345 Så var det godt at jeg købte den til min kæreste den anden dag. Han blev ved med at snakke om han ville have den på BD og så faldt jeg tilfældigvis over den billigt.
#10341 filmz-Utyske 16 år siden
Heh, det er en helt fin film, ingen tvivl om det, men jeg følte lidt at der godt kunne skæres lidt af tiden, men Jimmi er virkelig god til den der gennem-amerikanske supernaive rolle og det er hvad holder filmen kørende, indtil man når til guldscenen.
#10342 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10343 filmz-Bruce 16 år siden
Jeg får en ubærlig lyst til at udskrive en fatwa, tage rundt i mellemøsten og brænde ambassader af! Du krænker menneskers religiøse følelser!!! Jeg må skrive til Lars Løkke og bede ham om at undskylde for din opførsel, ændre loven så det ikke sker igen, for det er jo selvfølgelig ham, som er ansvarlig herfor!!! Jeg vil bede ham om et møde!!!
#10344 elwood 16 år siden
#10345 Bony 16 år siden
#10346 filmz-Bruce 16 år siden
#10347 tiany 16 år siden
#10348 elwood 16 år siden
Det heller ikke sjov hvis alting er peace and harmony hele tiden herinde 8-)
#10349 filmz-Utyske 16 år siden
Et lille klip fra X Factor - hvad er det manden har i sine bukser?
#10350 filmz-Bruce 16 år siden