#10324 Selvfølgelig blev du blæst væk. Ikk' oss? ;)
Den bygger lidt for langsomt op, synes jeg, men hele slutscenen i senatet er jo intet mindre end fantastisk. Man kan næsten ikke undgå at sidde med lidt våde øjne, når Jimmi taler fra hjertet på en måde, som han kun var i stand til. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Tak skæbne, det er mange penge! Det er nok en fornuftig, om end lidt sen, investering. Til gengæld er det så plat at skrive: "Iron Man og Spider-Man er blevet Disney-figurer."
Har haft en dag blandet af travlhed i morges, med at komme afsted til den rygmarvsprøve med Obersten. Min mor tog med, så hun kunne køre os hjem bagefter, og passe Ida imens. Det gjorde ikke så ondt på hende som forventet, men hun er godt nok færdig. Hun har sovet næsten siden vi kom hjem. Min mor tog den lille med hjem, så de hygger derovre til efter aftensmad, og så leverer hun hende tilbage.
...MEN, det gav anledning til at fortrække til hjemmebiografen, hvor jeg havde The Mist liggende, så den har jeg lige set med en six-pack.. Den var egentlig ret fed. Ikke så scary, men ok i sin opbygning. (Har nu set bedre Darabont, men alligevel.)
Fra klokken ca. 14 har dagen været noget af det mest stille jeg kan huske i over et år. Og jeg har fået en ekstra fridag i morgen, så jeg kan tage den lille, hvis Obersten skulle have det skidt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Forresten læste jeg også, at Cult vil give 6.000 kroner hvis man får tatoveret en reklame på underarmen og 3.000 kroner hvis man får den på maven. Men det under mig egentlig ikke, at Cult gør sådan noget, dem som vælger at få sådan en tatovering er vist ikke den hurtigste traktor på marken.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#10338 Det kommer jo nok til at betyde, at byens heroin-vrag bliver dækket til i Cult-tatoveringer. "En rocker-gæld på 20.000? Den klarer jeg lige med to tatoveringer på underarmen og tre på maven."
#10331 filmz-Utyske 16 år siden
Den bygger lidt for langsomt op, synes jeg, men hele slutscenen i senatet er jo intet mindre end fantastisk. Man kan næsten ikke undgå at sidde med lidt våde øjne, når Jimmi taler fra hjertet på en måde, som han kun var i stand til. :)
#10332 mr gaijin 16 år siden
http://politiken.dk/kultur/article778850.ece
#10333 Highland Park 16 år siden
Det er nok en fornuftig, om end lidt sen, investering. Til gengæld er det så plat at skrive:
"Iron Man og Spider-Man er blevet Disney-figurer."
#10334 HonoDelLoce 16 år siden
Tænk på hvilke VS-movies det giver anledning til i fremtiden !
Mickey Mouse VS. Iron Man
That's a must-see!
#10335 davenport 16 år siden
Min mor tog den lille med hjem, så de hygger derovre til efter aftensmad, og så leverer hun hende tilbage.
...MEN, det gav anledning til at fortrække til hjemmebiografen, hvor jeg havde The Mist liggende, så den har jeg lige set med en six-pack.. Den var egentlig ret fed. Ikke så scary, men ok i sin opbygning.
(Har nu set bedre Darabont, men alligevel.)
Fra klokken ca. 14 har dagen været noget af det mest stille jeg kan huske i over et år. Og jeg har fået en ekstra fridag i morgen, så jeg kan tage den lille, hvis Obersten skulle have det skidt..
#10336 filmz-Bruce 16 år siden
#10337 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10338 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10339 elwood 16 år siden
Tænk, hvis man ikke kan ligge "rollen" fra sig når man kommer hjem.
Netto
KAN I IKKE ÅBEN EN KASSE TIL, KOM NUUUUUU!!!
PÅ BELØBET TAK!!!!!!!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10340 mr gaijin 16 år siden