Jeg sidder og undrer mig over hvorfor jeg ikke er det mindste nervøs, til trods for at jeg skal til min hidtil vigtigste samtale i morgen, angående min fremtidige karriere. Er det mon et godt eller et dårligt tegn? :/
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jo mindre du spekulerer på den samtale, jo bedre er det for den indre ro og nerverne. Sådan plejer det at virke på mig.
Jeg er sikker på at det nok skal gå godt for dig imorgen og ønsker dig al mulig held og lykke. :)
----------
Sidder i øvrigt lige nu og lytter til en masse forskelligt musik på MySpace og er blevet ret vild med Nanna Øland Fabricius også bedre kendt som Oh Land!
Jo mindre du spekulerer på den samtale, jo bedre er det for den indre ro og nerverne. Sådan plejer det at virke på mig.
Jeg er sikker på at det nok skal gå godt for dig imorgen og ønsker dig al mulig held og lykke. :)
Hehe, det var sødt af dig. Tak for det. :)
Jeg ser det nu egentligt også selv som et ganske godt tegn. Grunden til at jeg undrede mig, gik nu også mere på, at jeg normalt er helt i kælderen på dette tidspunkt pga. nervøsitet. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Så har vi afleveret hunden i hundepension og kufferterne er stort set pakkede :) Kameraer og videokamera ladet op og liste med film, cd'er og bøger jeg skal kigge efter i USA er lavet. Hoteller for de to første nætter er booket til 225 kr for et værelse (for 2 personer)
Billigere kan det da næsten ikke gøres midt i Miami.
Og så en plan der ser sådan ud:
mandag den 7. Miami tirsdag den 8. Miami onsdag den 9. Everglades - Key West torsdag den 10. Key West - Orlando fredag den 11. Orlando lørdag den 12. Orlando - New Orleans søndag den 13. New Orleans mandag den 14. New Orleans - Miami tirsdag den 15. Miami onsdag den 16. Miami torsdag den 17. Miami (hjem)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ja, det er superlækre steder...har aldrig prøvet Jack in the Box - er det ikke som alle andre fast-food steder á la McD, Burger King og Wendy's? Generelt holder vi os fra de steder, men jeg troede f.eks. at Arby's og Denny's var sådanne fast-food steder og blev positivt overrasket :)
Vi skal i hvert fald stensikkert på Hard Rock Café...også mere end én gang. Og Subway :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#10571 Bony 16 år siden
Jeg sidder og undrer mig over hvorfor jeg ikke er det mindste nervøs, til trods for at jeg skal til min hidtil vigtigste samtale i morgen, angående min fremtidige karriere. Er det mon et godt eller et dårligt tegn? :/
#10572 DarkLight 16 år siden
#10573 NightHawk 16 år siden
Jeg betragter det kun som et godt tegn.
----------
Sidder i øvrigt lige nu og lytter til en masse forskelligt musik på MySpace og er blevet ret vild med Nanna Øland Fabricius også bedre kendt som Oh Land!
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=us...
#10574 Bony 16 år siden
Hehe, det var sødt af dig. Tak for det. :)
Jeg ser det nu egentligt også selv som et ganske godt tegn. Grunden til at jeg undrede mig, gik nu også mere på, at jeg normalt er helt i kælderen på dette tidspunkt pga. nervøsitet. :)
#10575 wimmie 16 år siden
Kameraer og videokamera ladet op og liste med film, cd'er og bøger jeg skal kigge efter i USA er lavet.
Hoteller for de to første nætter er booket til 225 kr for et værelse (for 2 personer)
Billigere kan det da næsten ikke gøres midt i Miami.
Og så en plan der ser sådan ud:
mandag den 7. Miami
tirsdag den 8. Miami
onsdag den 9. Everglades - Key West
torsdag den 10. Key West - Orlando
fredag den 11. Orlando
lørdag den 12. Orlando - New Orleans
søndag den 13. New Orleans
mandag den 14. New Orleans - Miami
tirsdag den 15. Miami
onsdag den 16. Miami
torsdag den 17. Miami (hjem)
#10576 lagoni 16 år siden
#10577 Neslom 16 år siden
Spændende steder, du må have en god tur. Ta' et smut forbi Jack In The Box, mmm nogle burgere ;)
#10578 wimmie 16 år siden
Hey, du er den første der indrømmer det - alle går og siger "jeg er slet ikke misundelig" ;p
Ja, det er superlækre steder...har aldrig prøvet Jack in the Box - er det ikke som alle andre fast-food steder á la McD, Burger King og Wendy's?
Generelt holder vi os fra de steder, men jeg troede f.eks. at Arby's og Denny's var sådanne fast-food steder og blev positivt overrasket :)
Vi skal i hvert fald stensikkert på Hard Rock Café...også mere end én gang.
Og Subway :D
#10579 Michael Andersen 16 år siden
#10580 Neslom 16 år siden
Jo, det er en fast food kæde