Har lige set lidt tennis - hun spiller pænt imponerende den 17-årige amerikanske Melanie Oudin, først slog hun Elena Dementieva ud og nu slog hun Maria Sharapova (3-6. 6-4, 7-5), som ellers har spillet suverænt i tuneringen indtil videre.
Jeg sidder også og ser lidt tennis. På en måde er det lidt fascinerende når der bliver spillet tennis i andre tidszoner.
I øvrigt også sjovt at se forskellen på når der bliver spillet i USA og Europa. Der er langt mere larm i USA end i Europa, i pauserne med musik og en masse larmende tilskuere. Der skal ikke meget til at der bliver sagt "Quiet Please" under Wimbledon eller Roland Garros for den sags skyld.
Og flot af Melanie Oudin, hende kommer man nok til at høre mere om. Og godt for Caroline Wozniacki med alle de seedede der ryger.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#10558 What!!!!! Der havde jeg nu godt nok også troet det var computerskabt. Så meget desto mere imponerende. Det ekstramateriale må jeg få set. Damn, en mand som laver ÆGTE effekter! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja, det er fanme ægte, ifølge ekstramaterialet. Det samme er ham gutten der hopper som en frø fra taget og nede i gyden, da Long og Willis er ved at undslippe det første mordforsøg.. og det er lavet i ET take!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Forsøger at få min datters PC op og køre. Brugte 13 timer igår. Det gik helt galt. Har fået en PC fra Tyskland, men uden OS og vil installere den med Windows 7 RTM. Den første version af Windows 7 Professionel fik jeg ned, men installationen bad om en CD/DVD driver for at køre videre. Jeg prøvede og installere fra to forskellige DVD drev. At gøre en USB key bootable og køre OS over på den. Alt. Intet fungerede. Prøvede og installere Vista, men samme sag. Så XP, men det var en 32 bit version.
Så søgte jeg efter fejlmeddelelsen og så, at mange havde haft samme problem. Jeg brændte en ny disk på 2x speed af image og vupti. Nu kørte installationen! Fik det hele på og drivere etc. da jeg fandt ud af, at jeg havde sat mit SATA drav til IDE under fejlbehandlingen. Ændrede tilbage og vupti, opstarten af Windows knækkede og kunne ikke reparere. Nå pyt. Jeg havde alligeve fundet ud af, at jeg behøvede Windows 7 Ultimate for at køre Visual Studio 2010, så jeg downloadede Windows 7 Ultimate og installerede forfra. Vupti, det hele inde og skulle til at installere grafikdrivere, da jeg fik oplysningen, at jeg ikke kan installere disse drivere på et 32 bit OS. What? 32 bit?!?! Idioten havde downloadet 32 bit af Windows Ultimate og derfor er jeg nu igang med at downloade 64 bit versionen nu :( Fuck en lorte weekend.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har pakket endnu mere af lejligheden sammen, hvilket betyder at vi den sidste uge lever med en sofa, et sofabord og et skrivebord. Den meget tomme lejlighed har nu medført at vi har rigtig meget rumklang...
Jeg har lige haft besøg - en køber, der har nappet hele "Battlestar Galactica" på dvd, så jeg har plads i samlingen til BD-udgivelsen, der kommer om et par uger.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Er lige kommet hjem fra DM i baseball, hvor Århus tog guldet hjem (At der kun er 3 hold i Danmark, samt at der kun var to hold, der stillede op i dag er HELT underordnet!).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#10561 tiany 16 år siden
#10562 filmz-jonasgr 16 år siden
I øvrigt også sjovt at se forskellen på når der bliver spillet i USA og Europa. Der er langt mere larm i USA end i Europa, i pauserne med musik og en masse larmende tilskuere. Der skal ikke meget til at der bliver sagt "Quiet Please" under Wimbledon eller Roland Garros for den sags skyld.
Og flot af Melanie Oudin, hende kommer man nok til at høre mere om. Og godt for Caroline Wozniacki med alle de seedede der ryger.
'Cause I'm evil"
#10563 filmz-Bruce 16 år siden
#10564 filmz-Utyske 16 år siden
Ja, det er fanme ægte, ifølge ekstramaterialet. Det samme er ham gutten der hopper som en frø fra taget og nede i gyden, da Long og Willis er ved at undslippe det første mordforsøg.. og det er lavet i ET take!
#10565 filmz-Bruce 16 år siden
#10566 filmz-Utyske 16 år siden
Yeah, Len kan noget med kameraet. :)
#10567 filmz-Bruce 16 år siden
Så søgte jeg efter fejlmeddelelsen og så, at mange havde haft samme problem. Jeg brændte en ny disk på 2x speed af image og vupti. Nu kørte installationen! Fik det hele på og drivere etc. da jeg fandt ud af, at jeg havde sat mit SATA drav til IDE under fejlbehandlingen. Ændrede tilbage og vupti, opstarten af Windows knækkede og kunne ikke reparere. Nå pyt. Jeg havde alligeve fundet ud af, at jeg behøvede Windows 7 Ultimate for at køre Visual Studio 2010, så jeg downloadede Windows 7 Ultimate og installerede forfra. Vupti, det hele inde og skulle til at installere grafikdrivere, da jeg fik oplysningen, at jeg ikke kan installere disse drivere på et 32 bit OS. What? 32 bit?!?! Idioten havde downloadet 32 bit af Windows Ultimate og derfor er jeg nu igang med at downloade 64 bit versionen nu :( Fuck en lorte weekend.
#10568 tiany 16 år siden
#10569 filmz-Utyske 16 år siden
#10570 dyg 16 år siden