Gravatar

#1051 davenport 16 år siden

Nu har jeg skrevet en klagesag for noget familie. Det har eddermame taget sin tid. Nu håber jeg de punger ud med nogle sedler, da det er et veludført stykke arbejde.

Og så har jeg lige drænet budgetten, da der er en DONG regning på 11.000. Jeg tror altså det er en fejl. Vi bruger sku da ikke så meget naturgas. Det er endda en ekstra regning...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1052 davenport 16 år siden

Og efter at have haft DONG i røret, siger de, at der pr. 5.9 skal betales yderligere 5000,-
Det kan ikke passe. Alt i alt bruger vi så for over 19.000 om året i gas, til at opvarme 100 kvm. + vi har brændeovn... Og fyret selv slår fra, når der er for varmt udenfor...

Regningen kan ikke udsættes, så nu skal jeg bruge min weekend til at bekymre mig om at finde godt 9000,- til at smide ud af vinduet... Jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1053 DarkLight 16 år siden

#1052, kæft hvor surt. Men det er vel penge du får tilbage igen? Hvad med at smutte i biffen og se hvordan Anja & Victor gør? :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1054 Takfornu 16 år siden

# 1053 ... The Ragnar Grasten way - good one ;)

# 1051 og 1052

Vi er godt nok ikke de heldigste for tiden :-/ Sig mig har I El-varme for ellers vil godt nok sige i har en masse elektronik kørende ;)

Måske skulle vi slå os sammen, og lave lidt faundraising ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1055 davenport 16 år siden

Alt er velkommen! ;)
Klarer den nok, det gør man altid.

Se iøvrigt min blog i dag, hvor jeg (nok engang) sviner bonden til.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1056 HonoDelLoce 16 år siden

Så er jeg kommet hjem fra et halvanden time langt møde i banken.. Og jeg smiler som en nykåret olympisk mester i kagespisning med grydeske, for er du sindssyg, hvor er jeg glad!

Et lån til hus er blevet bevilliget!

1/11, baby! Der flytter herren her i eget/ejet hus, så er det slut med at smide husleje ud af vinduet på noget, man kun låner alligevel..

Og så kan jeg endelig få mig en lille hund! (nu skriver jeg lige, men det bliver det nok ikke ;) )

WUHUHUU hvor skal jeg have et par øl i aften!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1057 Takfornu 16 år siden

Tillykke - Hvor er jeg bare glad på dine vegne :)

Sidder og læser en mail fra en veninde jeg ikke har set i 15 år. Det er en rigtig rar mail, og hvor er jeg bare glad for at have fået kontakt med hende og familien igen, for dem har jeg virkelig savnet :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1058 wiseguy 16 år siden

#1047 Tak for info, vi rykker lige om på rækkefølgen og ser i stedet "Frontier(s)" først, så ryger "REC" først på efter mørkets frembud ;o)
Du skal nok få en melding på "Frontier(s)".

#1056 Tillykke med bevillingen ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#1059 HonoDelLoce 16 år siden

#57/58

Tusind tak til jer begge.. Jeg kan nærmest ikke beskrive den grad af lyserød, den sky, som jeg i øjeblikket svæver rundt på, er..! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1060 wiseguy 16 år siden

#1059 Forstår dig godt. Jeg boede selv i lejlighed de første 30 år af mit liv. Udover at få kone og børn har det at blive herre i mit eget hus helt klart været een af de helt store milepæle i mit liv.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: